קמפיין מיסיונרי גדול של כת נוצרית המכנה עצמה בשם שנועד להטעות: 'היהודים המשיחיים', נפתח על גבי שלטי חוצות ענקיים בכל רחבי הארץ.
מאות שיחות טלפון הגיעו לקו החירום של ארגון 'אור לאחים', מאת אזרחים מזועזעים שנחשפו לפרסום. הפרסום הוצב למרבה החוצפה גם בתוך שכונות בעלות צביון דתי ומסורתי. אחד משלטי הענק נתלה למרבה הבושה בכניסה למרכז ארגון התשובה 'הידברות' בעיר פתח תקוה.
הרב בנימין וולקן, מנהל המחלקה למאבק במיסיון ובכתות בארגון 'אור לאחים' מציין שזה קמפיין מתמשך של המיסיונר טום קנטור הפועל מארה"ב, הפועל בנחישות ובקמפיין המוני, במאמץ לשכנע כמה שיותר יהודים להמיר את דתם, רחמנא ליצלן. קמפיין חוצות זה הוא המשך של קמפיין חוברות הטפה. לפני כחצי שנה הפיץ המיסיונר חוברת הטפה שהוציא לאור בשם 'סודו של שינוי', במיליוני עותקים, הישר אל תוך תיבות הדואר הפרטיות של אזרחים תמימים. הזוועה היתה מרובה ואנשים אמרו שהם אינם מסוגלים להבין, איך מתרחש כזאת במדינה היהודית, אליה נקבצו צאצאיהם של יהודים מכל העולם, שמסרו נפשם על קדושת השם, מול השמד הנוצרי האלים והרצחני.
ארגון 'אור לאחים' הוציא מכתב דחוף לחברת 'מקסימדיה' ולעוד חברות פרסום שתלו את הפרסום המיסיונרי מבלי לדעת שמדובר בפרסום שקורא ליהודים להמיר חלילה את דתם.
תוך מספר ימים הפרסום ירד מעל גבי השלטים בכל רחבי הארץ.
הרב בנימין וולקן קורא שוב לחברי הכנסת מכל הסיעות – שהרי מדובר בנושא כלל-יהודי שלא קשור דווקא לדתיים או לחרדיים, ואפילו לא למסורתיים, כי אף יהודי שפוי לא רוצה שמי מצאצאיו ימיר חלילה דתו לנצרות – לקדם את חוק המיסיון בצורה שימנע בצורה חוקית לצמיתות קמפיין מסוג זה. זו הדרך היחידה לממש את רצון הציבור היהודי על כל גווניו בנושא חמור זה.
צילום תמונות: אור לאחים






















וכשאתם מגיעים לתל אביב עם דוכני תפילין?
לא הכריחו אף אחד אף פעם
לא הכריחו אף אחד להתנצר
לא הכריחו…
גם לא באינקוויזיציה…
גם לא באוניית הסנט לואיס שבאה לאמריקה בזמן השואה ולא הכניסו את היהודים אם לא ירדו מהאוניה עם צלב. האוניה חזרה לגרמניה וכל הנוסעים נספו בשואה…
דניאל יא’ פליצה…
מדינה יהודית אמרנו, לא?
כמה טיפים אתה יכול להיות
אם לא שמת לב .
א.אף אחד לא כפה שום דבר על אף אחד
ב.שמניחים תפילין אתה יודע שזה ליהדות ולקב"ה ולא מסתתר מאחורי כל מיני סיסמאות שיקריות
ג.זאת מדינת היהודים והתפילין האלו הגנו על היהודים ועל ילדיהם .כך שאם אתה גם יהודי תגיד תודה לתפילין !!!!!!!
אנחנו מדינה יהודית. לא נוצרית. כואב לך ??
מה אתה משווה מדינה יהודית.עם ישראל.תורת ישראל ,שכתוב שצריך להניח תפילין.אבל אך אחד לא חייב אותך אפילו שאתה יהודי ואת הנוצרי להניח תפילין.וליהיות יהודי.גם במדינות נוצריות.כול שכן אחרי מה שהנוצרים עוללו לנו בהיסטוריה.עלילות דם וכו,..יהי רצון שתחזור בתשובה אמן.
תל אביב היא עיר נוצרית ? דוכני התפילין באו לגייר את תל אביב ,?
לא מעניין, אין באמת סכנת התבוללות בישראל
לידיעתיך, זה קורה כל הזמן?
חשבתי כך , אבל מתברר שזה לא נכון. תעקוב אחרי הסרטונים של הרב טוביה .
חרטה של כתבה. , זה מה שמעסיק את הדתיים בזמן שהמדינה בוערת
אתה מתכוון בוערת רוחנית
אתה מדבר כמו גוי. זה הדבר הכי חשוב לכל יהודי בכל מצב שהוא
מטומטם
ותאמין לי כך את זה כמחמאה
או שתתחיל לחשוב ולא לחרטט
האמירה שלך היא אפילו לו דעה של מתבולל אלא של יהודי טיפש (תרגום לנאור)
לא ידעתי שיש פה באתר חדשות של חרדים גם יהודים שלא מכירים מושגים ביהדות,,,זה ממש קטע מצחיק! כי מי שלא מבין בנושא כל שהוא הוא לא יכול לדון בו אז בשביל עצמכם עדיף שתסתמו את הפה ולא תגיבו שלא תצאו בזויים!!!!!!!! ה' יחזיר אותכם בתשובה מאהבה אמן !!! זה כלל כללי לחיים
אף יהודי לא יציע לגוי להניח תפלין
ובודאי שלא יציעו לו להיות יהודי
מה אתה משווה מדינה יהודית.עם ישראל.תורת ישראל ,שכתוב שצריך להניח תפילין.אבל אך אחד לא חייב אותך אפילו שאתה יהודי ואת הנוצרי להניח תפילין.וליהיות יהודי.גם במדינות נוצריות.כול שכן אחרי מה שהנוצרים עוללו לנו בהיסטוריה.עלילות דם וכו,..יהי רצון שתחזור בתשובה אמן.