ברקע חקיקת חוק גיוס בני הישיבות – חברי בית הדין של העדה החרדית פרסמו פסק דין חריף נגד התגייסות בכל צורה שהיא – לא לשירות צבאי ולא לשירות אזרחי.
במכתב שפרסמו הם יוצאים נגד חברי הכנסת מהמפלגות החרדיות שתומכים בחוק הגיוס הנוכחי, שלטענת חברי הבד"ץ כולל "ויתורים, פשרות ויעדים", והם אף מבקשים מההורים "לעמוד על המשמר".
במקביל, ל'חדשות JDN' נודע כי יושבי ראש הנהלת העדה החרדית, הרב שמעון ווייס והרב אפרים שטרן, הודיעו על קיום הפגנת ענק נגד העברת החוק החדש בכנסת.
עוד נודע ל'חדשות JDN' כי בביתו של כ"ק האדמו"ר מהרי"י מסאטמר אישרו את מימון העצרת הענק שתתקיים תוך שבועיים ימים. טרם נקבע מיקום סופי שבו תתקיים העצרת.





















התמונה של הפשקוויל היא מלפני שבועיים כבר
כל הכבוד! סוף סוף מישהו מרים את הכפפה , חייבים להבין שזה לא פחות בעיה לגייס חרדים כמו גיוס ערבים .
אתה מטומטם. אתה באמת חושב שנכון להשוות בין חרדים לערבים?
מלחמה להשם בעמלק מדור דור