בליל ל"ג בעומר התקיים בישיבת קול אליהו ברכסים מעמד ההדלקה המרכזית השנתי, מסורת רבת שנים שהפכה לרגעי התעלות מיוחדים בישיבה. בראש המעמד עמד ראש הישיבה, הגאון רבי יצחק סופר, אליו הצטרפו מאות בחורי הישיבה באווירה של קדושה והתעלות.
האירוע נפתח בשירה ובניגוני רגש שהכניסו את הלבבות לאווירת היום, ועוררו בקרב הבחורים התקשרות מחודשת לרשב"י ולתורת הסוד שהאיר לדורות. בהמשך עלה ראש הישיבה לנאום דברי חיזוק על מהות ל"ג בעומר, כוחו של רשב"י ואחריותו של בן תורה בדורנו. דבריו, חדרו ללבבות והכינו את הקרקע לשיאו של הערב.
רגע שיא מיוחד אירע עם קבלת עול מלכות שמים המרכזית, כאשר מאות הבחורים קראו יחד "שמע ישראל" בעוצמה שהרעידה את רחבת הישיבה. לאחר מכן נאמרו פרקי תהילים להצלחת עולם התורה, ובפרט לרפואת שני חולים הזקוקים לרחמי שמים: הבחור ישראל חי בן מזל, מבני הישיבה, שנפצע קשה בתאונת דרכים, וכן הילד יגל שמעון בן תהילה, בנו של מנהל הישיבה. יהי רצון שישלח להם הקב"ה רפואה שלמה בתוך שאר חולי ישראל.
לאחר התפילות פרצו בני הישיבה בשירת "אני מאמין", שהפכה את המעמד לחוויה של דבקות עמוקה. בשיאו של הערב הדליק ראש הישיבה את המדורה לכבודו של התנא האלוקי, כשהבחורים מקיפים אותה בשירה וריקודים שנמשכו עד לשעות המאוחרות.
צילומים: שימי קליין




















