28 אהבו
6 לא אהבו
יפה שיר יפה מאד מאד אהבתי אבל מאד מתנגן מהר
אני מצר וחושש על מקהלה 'יהודית אותנתית שורשית' שעלולה להתקלקל בעקבות חבירתה לזמרים שלא מתאימים לקו הזימרה והתנהגות היהודיתהקדושה והשורשית מקדמת דנא אנא המשיכו בדרך הישנה לא לשנות ולא להשתנותו ורק בכך תהיה תפארתכם בעיני השי"ת ובעיני אדם כה לחי אכי"ר
אז תדביק לעמירן צוויי פייעס תמרח ג'ל ותקבל זמר חסידי אותנתי…
למה אתה לא מוכן לקבל את האמת
יפה שיר יפה מאד מאד אהבתי אבל מאד מתנגן מהר
אני מצר וחושש על מקהלה 'יהודית אותנתית שורשית' שעלולה להתקלקל בעקבות חבירתה לזמרים שלא מתאימים לקו הזימרה והתנהגות היהודיתהקדושה והשורשית מקדמת דנא אנא המשיכו בדרך הישנה לא לשנות ולא להשתנותו
ורק בכך תהיה תפארתכם בעיני השי"ת ובעיני אדם כה לחי אכי"ר
אז תדביק לעמירן צוויי פייעס תמרח ג'ל ותקבל זמר חסידי אותנתי…
למה אתה לא מוכן לקבל את האמת