היום (חמישי) מפקד פיקוד המרכז חתם על צו החרמה והריסה לבית בו התגורר המחבל אסעד אלרפאעי. הצו הוצא לאחר שנדחתה ההשגה שהגישה משפחת המחבל. בנוסף, הודיע מפקד פיקוד המרכז על כוונתו להרוס את הבית בו התגורר המחבל השני שהשתתף בפיגוע, צבחי אבו שקיר.
שני המחבלים, אשר מתגוררים בכפר רומאנה, ביצעו פיגוע אכזרי בעיר אלעד, בו נרצחו יונתן חבקוק, בועז גול ואורן בן יפתח הי"ד.
בתוך כך, הבוקר (חמישי) הוגש כתב אישום נגד שני המחבלים. עוד קודם שהחל הדיון התפרץ לעבר השניים ראש העיר, ישראל פרוש. "אתם סמרטוטים, אכלתם מהאוכל שלנו. מגיע לכם עונש מוות", צעק פרוש.
על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד נתנאל בוג'ו, הנאשמים תכננו לבצע פיגוע רצחני בישראל, זאת ממניעים לאומניים ואידיאולוגיים, ובמטרה לגרום למותם של יהודים ישראלים באשר הם. לצורך כך, הצטיידו הנאשמים, מבעוד מועד, בסכינים וגרזנים, ונכנסו לישראל שלא כדין בתאריך 5.5.22. בהגיעם לעיר אלעד, רצחו הנאשמים את הנהג שהסיע אותם בדקירות סכין מרובות בפניו ובצווארו ומיד לאחר מכן יצאו למסע הרג ברחובות העיר, כשהם חמושים בגרזנים.
ביום ראשון שלאחר הפיגוע, נלכדו שני המחבלים שביצעו את פיגוע הגרזנים הרצחני. סמוך לשעה 10:30 בבוקר הבחינו לוחמי צה"ל בשתי דמויות חשודות סמוך למחצבה בין אלעד לנחשונים. הם הגיעו לשיח בשטח הפתוח, שם קראו לשניים להיכנע ואלו יצאו ללא שניסו לפגוע בכוחות. בתיעוד מהמקום נראים הלוחמים קוראים למחבלים כשהם בנשקים שלופים.





















צריך לשפוך להם את המוח על הכביש חמען יראו ויראו ימך שמם
מישהו יכול להסביר לי מה עזרו הצעקות של פרוש חוץ מלייחצן את עצמו על חשבון הטרגדיה?
לא יודע מי זה פרוש אבל צריך לצעוק על זה זה ברור
אין שייכות למה עזר זה בא מכאב לא מה עזר ומה לא עזר
אתה צודק ב 100%
מישהו יכול להסביר מה עוזרות הצעקות של חמה זורחת חוץ מליחצן את מאמץ ההשמדה הערבי על חשבון קיומנו?
חובה מוסרית על כל אחד לדרוש פעילות אמיתית , נחרצת, ויעילה נגד האויב שפועל להשמדתנו.
ימח שמם רשעים עונש מוות
אני חושב שצריך לעקור להם את השיינים בלי הרדמה, להכניס להם איך שהוא מגרנה רצחנית, וגם לגרום להם לכמה ציפורניים חודרניות, ולדפוק להם את הזרת בשפיץ של הקיר, ולא יזיק גם שיגרמו להם לנגוס בלשון של עצמם…
חחחחח שברת 🤣🤣🤣