לפני מספר ימים התקבל דיווח במשטרה על התפרצות לבית כנסת בצפון ירושלים, גניבת סכום כסף רב וגרימת נזק במקום.
בפעילות חקירתית של שוטרי תחנת שפט במחוז ירושלים, אמש אותרו החשודים, בני 17-18תושבי צפון ירושלים, בחשד למעורבותם בהתפרצות, בגניבת סכום כסף של מאות ש"ח וגרימת נזק רב במקום.
בנוסף, החשודים שאמורים לשהות במעצר בית שניתן על ידי בית המשפט בגין עבירה דומה, הפרו את החלטת בית המשפט. החשודים הועברו לחקירה בתחנת שפט והיום, יובאו לדיון בהארכת מעצרם.
"המשטרה תמשיך לפעול בנחישות נגד עברייני הרכוש, ובפרט למעצרם של פורצים, הכל למען שלום הציבור, בטחונו ורכושו", נמסר מדוברות המשטרה.




















