בשבוע האחרון נפגש חבר הכנסת עופר כסיף עם נציגי מדינות זרות, אמר להם שהוא תומך בהחלטתם להחרים את מדינת ישראל, ואף התגאה בכך בפוסט פומבי.
בפוסט כתב כסיף: "יצאתי עכשיו מפגישה עם חברי ההנהגה של מפלגת העובדים של בלגיה… בירכתי את נציג העיר לייז' על החלטת מועצת העיר להחרים את ישראל".

בעקבות כך, ארגון בצלמו שלח מכתב לועדת האתיקה של הכנסת בבקשה להרחיק אותו ולשלול את שכרו. במכתב כתב מנכ״ל הארגון שי גליק: "מעשהו מלבד שפוגע באופן חריף האזרחי ישראל פוגע באופן מהותי באמון הציבור בכנסת ובקולגות שלו".
"הזכות להחרים איננה חלק מחופש הביטוי" וסיים: "לסיכום היות שנגד מר כסיף יש אינספור תלונות אודה לדיון בכולם והרחקתו לתקופה המקסימלית חצי שנה פלוס קנס כספי של שלילת המשכורת", הוסיף.





















אולי עדיף שישאר בלגיה, לצד אחיו שם.
שמאלני