מקרה קשה בעיר בית שמש: פעוט שתה הלילה (שני) חומר רעיל – מצבו מוגדר קשה. מתנדבי מד"א 'צוות הצלה' הוזעקו לבית בשכונת 'חפציבה' בבית שמש, בעקבות דיווח על פעוט ששתה חומר רעיל. כוחות ההצלה העניקו לו טיפול רפואי ראשוני בזירה, ופינו אותו בהמשך לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים כאשר כאמור מצבו מוגדר קשה.
בדוברות מד"א מסרו כי "בשעה 19:34 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים, על פעוט ששתה ככל הנראה חומר רעיל בבית שמש. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח הדסה עין כרם, פעוט כבן שנה במצב בינוני כשהוא מעורפל הכרה".
מתנדבי 'צוות הצלה' חיים גרליץ וישראל אפל מוסיפים: "כשהגענו למקום מסרו לנו פעוט כבן שנה, מעורפל הכרה וקושי בנשימה, לאחר שלדברי המשפחה הוא שתה נפט.
יחד עם פארמדיקים וחובשים נוספים של מד"א וצוות הצלה הענקנו לו סיוע רפואי ראשוני במקום".
"ניידת טיפול נמרץ של מד"א מפנה אותו במצב קשה ולא יציב, לחדר הטראומה בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים", סיפרו. בארגון 'צוות הצלה' שבים ומזכירים להורים, להקפיד במשנה זהירות על חייהם של הילדים והפעוטות, ולמנוע מהם גישה לחומרי ניקיון וחפצים העלולים לגרום לנזק בלתי הפיך חלילה.




















