משא רב רושם נשא מנהל הת"ת הרב יצחק שטוב שבחן ובנעימות שרטט את השאיפה להקים בית לה' ולתורתו בו יתחנכו התלמידים לשאיפת הקודש: "לעשות נחת רוח למלכנו". המנהל הוסיף ושיבח את ראש העיר על המסירות הגדולה לת"ת בכלל ולבנייה בפרט, והכל במאור פנים ושמחה. כן הוסיף להודות לראש המוסדות, הרב יוסף גראמה, על עמלו הבלתי נלאה מזה 30 שנה למען ניהול והצלחת רשת הת"תים "וזאת ליהודה" בבית שמש וקריית יערים – טלזסטון.
ראש העיר הרב שמואל גרינברג תיאר בהתרגשות את היכרותו עם הת"ת ומנהליו, ואת רצונו העז לברך על המוגמר לקראת שנת הלימודים תשפ"ח, תוך השקעה רבת משאבים ופיקוח אישי על בניין מרווח וגדול כיאה לילדי תשב"ר.
בהינתן האות וברוב עם, כיבד ראש המוסדות ביציקת המלט לאבן הפינה את רבני העיר, ואחריהם את ראש העיר וחברי העירייה, בתפילה ותחינה שהבנייה
רטט של התרגשות עבר בין הנוכחים בשמיעת דברים היוצאים מן הלב ממרן המשגיח רבי בנימין פינקל שהאריך בחשיבות הגדולה של חינוך הילדים מתוך קשר ושיתוף פעולה עם המחנכים המסורים, והיא היא הנחת אבן הפינה לגדילה האישית של כל תלמיד ותלמיד לבן תורה בעז"ה. אחר דבריו, תוך כוונת הלב והשתפכות הנפש, נעל מרן המשגיח את מעמד הנואמים בתפילת תהילים נרגשת להצלחת הת"ת ותלמידיו בזה ובבא.
בסיום המעמד, מתוך שבח והודאה לבורא עולם הצטרפו כולם – הורים ותלמידים, מחנכים ומלמדים – לריקודי שמחה לכבודה של תורה.
צילום: יעקב כהן – הפקה: שלומי כהן




















