ילדה כבת 10 טבעה הצהריים (שלישי) בבריכה בבני ברק. כוחות ההצלה ביצעו פעולות החייאה בילדה , ולאחר חזרת הדופק היא פונתה במצב קשה לבית החולים שניידר בפתח תקווה.
הדיווח למוקד 101 של מד"א התקבלבשעה 15:42. "חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח שניידר, ילדה כבת 10 במצב קשה", נמסר מדוברות מד"א
חובש רפואת חירום במד"א אבי ריימונד סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הילדה כשהיא שוכבת בסמוך לבריכה ומחוסרת הכרה כשהמצילה שהוציאה אותה מהמים מעניקה לה טיפול רפואי ראשוני. ביצענו בדיקות רפואיות והענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים שכלל הרדמה והנשמה ופינינו אותה בדחיפות לבית החולים שניידר בניידת טיפול נמרץ של מד"א כשמצבה קשה".
חובשי הצלה דניאל הורברג וארי גטר מדווחים: "כשהגענו למקום, מצאנו ילדה כבת עשר כשהיא מחוסרת הכרה ללא דופק וללא נשימה לאחר שטבעה בבריכה, יחד עם חובשים ופראמדיקים של הצלה ומד"א התחלנו מיידית בפעולות החייאה, ולאחר שבחסדי שמים חזר הדופק היא פונתה במצב קשה לבית החולים שניידר בפתח תקווה".
הציבור מתבקש להתפלל ולקרוע שערי שמים לרפואת הילדה אסתר פרומה בת חיה מרים לרפואה שלמה




















