קרדיט: כבאות והצלה לישראל
מדוברות כב"א נמסר: "תאונת דרכים עצמית קשה של אוטובוס עם כ-50 ילדים, שהגענו לאירוע ראינו את האוטובוס כשהוא הפוך על צדו בתעלה, מדובר באירוע רב נפגעים, אשר דרש מאמץ רב מצד לוחמי האש.
צוותי הכיבוי התחילו לחלץ את הלכודים והפצועים יחד עם צוותי ההצלה, לאחר שפיננו את כל הפצועים ערכנו מספר סריקות בתוך האוטובוס ומחוץ לאוטובוס לוודא כי אין משהו שנזרק מחוץ לאוטובוס, כמו כן היה צריך לוודא שאין לכודים מתחת לאוטובוס, הרמנו את האוטובוס באמצעות טרקטור ווידאנו שאין לכודים ושכל הנפגעים מועברים לידי גורמי הרפואה להמשך טיפול רפואי."





















למה מתרפסים על הגדר בעזה.
מי שמגיע לגדר זה מחבל.
חובה להחזיר את כבוד האומה.
אם פוטין היה כאן הערבים לא היו מרימים ראש.
תתבישו
ביבי
בן גביר
וכל השאר
מה הקשר לכתבה?