שר הביטחון יואב גלנט, סיים לפני זמן קצר פגישה עם מזכיר המדינה האמריקני אנתוני בלינקן בלשכתו בקריה בתל אביב. בפגישתם, השנייה מאז פרוץ המלחמה, השניים שוחחו על פעולות צה״ל ומערכת הביטחון לחיסול תשתיות ומחבלי החמאס ברצועת עזה. השר גלנט הביע את הערכתו בפני מזכיר המדינה בלינקן על התמיכה הפומבית והבלתי מסוייגת של הממשל האמריקני, ועל מחויבותו האישית עבור ביטחון ישראל.

בסיום המפגש אמר גלנט: "אנחנו מארחים כאן היום את מזכיר המדינה האמריקאי בפעם השנייה במהלך השבוע. בשיחותיי, הדגשתי ואדגיש בפני המזכיר שהמלחמה הזו היא מלחמה בה אנו ננצח. אנחנו ננצח, כי העם בישראל חייב לנצח. אנו לא נעצור את המלחמה עד אשר נביא את ההישגים ונשלים את המשימה שמדינת ישראל חייבת לעמוד בה".





















