לאחר בית החולים שדה של איחוד האמירויות, שני בתי חולים שדה נוספים של מדינות וארגונים שמעדיפים להישאר חסויים יוכנסו בימים הקרובים לרצועת עזה, ועתידים להיבנות באזור ההומניטרי שהוקם ממערב לחאן יונס. כך פורסם היום (חמישי) בכאן רשת ב.
על פי הדיווח של עמיחי שטיין, לישראל יש אינטרס שיוקמו בדרום הרצועה בתי חולים בין לאומים, כדי שניתן יהיה לפנות דרומה כמה שיותר חולים עזתים שמאושפזים בבתי חולים בצפון הרצועה.
נשיא איחוד האמירויות מוחמד בן זאיד הכריז השבוע, בתיאום עם ישראל, על הקמת בית חולים שדה ברצועת עזה. הציוד לשם הקמת בית החולים, שיפעל במרחב ההומניטרי שיוצר צה"ל בדרום הרצועה, מועבר ממצרים לעזה דרך מעבר רפיח. מהלך תואם עם יחידת מתאם פעולות הממשלה בשטחים אלוף רסאן עליאן.





















למה בצפון הרצועה ולא בצפון סיני? לא יהיה להם תועלת בצפון הרצועה כי לא יישארו שם אנשים לטפל