ברשתות החברתיות פורסמה תמונה שמצליחה לעורר זעם רב בקרב הפלסטינים ותושבי רצועת עזה. בתיעוד נראה לוחם צה"ל יושב על ספה באדישות מוחלטת כשמאחריו ישנו כיתוב: "התחלנו לדבר בערבית. ברוכים הבאים לגיהנום".
ברשת עלו טענות כי הכיתוב, השולחן והעוגיות התווספו לתמונה על ידי תוכנת "פוטושופ". אך התמונה עצמה של החייל מתרווח להנאתו על הספה – היא מקורית לכל הדעות.






















נו מה הבעיה למה מי הם???
לפני דיבורים בערבית קודם כל לטפל בכתיבה העברית בושות כמו התימנים החותים עלגים
צודק. בפעם הבאה צה"ל יביא שבלונות לכתיבה יפה על הקירות.
אמירה גזענית משהו? לא יפה ולא מכבד את האומר. אין שום טעות כתיב ותחביר.
מה הבעיה אין טעות אחת למה סתם להעליל
יפה מאוד ברוך השם
מסכים איתך! יפה נקמה קטנה
חזקקקקק
צריך לבדוק את זה משעטנז קודם
השימוש בשעטנז מונע קבלת תפילות למשך 40 יום וחבל
התפילות נחוצות לנו מאד
לדבר באמת בשפה של המזרח התיכון זה לדבר באדמה.
המטבע היחיד עם ערך זה לא דם, זה רק אנחנו מעריכים כמו שאנחנו מעריכים – חיי אדם
זה אדמה
אם נדע לגבות מהאויב מחיר במלחמה שלו נגדנו, ולספח לתוכנו שטחי אדמה שלו, חלק קטן מתוך השטחים שצה"ל משיג בלחימה
נדע להרתיע.
אסור לספח לתוכנו אויב ערבי נוסף, רק אדמה
כל הכבוד התעוררנו ב"ה
צריך להדגיש עוד לא ה ת ח ל נ ו. לדבר בערבית,. רק קצת ניסינו
כן, הלכנו לאולפן עזה.
ערבית טובה שפה.
חזקק
בעז"ה שיהיה עוד הרבה כתובות כאלה בעזה
אנשים אוהבים ויעשו כל אשר ביכולתם עד אשר יבוא יגון רב עליהם .
נראה זיוף מטופש
לרועי… מה הבעיה ???
נראה אותך כותב משתלשל עם חבל או סולם וכותב "מסורטט"… זה אחד! ושנית אין שום טעות
הייתי כותב בערבית מה עוזר אם הם לא מבינים מה כתוב
רמושששש שלחנו לך עוגיות של רחל, שמור על עצמך