צה"ל התיר לפרסם הערב (שני) כי בקרבות במערב העיר חאן יונס שבדרום הרצועה נפלו שלושה קצינים בחטיבת הצנחנים: רס"ן דוד נתי אלפסי, רס"ן איליי לוי וסרן אייל מבורך טויטו. 535 חיילי צה"ל נהרגו מפרוץ המלחמה, מהם 200 נפלו מאז שהתחיל התמרון הקרקעי בעזה.
השלושה נהרגו מפגיעת טיל RPG על המבנה בו שהו במהלך ההתקפה של צה"ל במערב חאן יונס היום בצהריים.
רס"ן דוד נתי אלפסי הי"ד, מבאר שבע, סמג"ד ב׳ בגדוד 202, חטיבת הצנחנים, נפל בקרב בדרום רצועת עזה, בן 27 בנופלו.

רס"ן איליי לוי הי"ד, מתל אביב, מפקד פלוגה בגדוד 202, חטיבת הצנחנים, נפל בקרב בדרום רצועת עזה, בן 24 בנופלו.

סרן אייל מבורך טויטו הי"ד, מבית גמליאל, מפקד מחלקה בגדוד 202, חטיבת הצנחנים, נפל בקרב בדרום רצועת עזה, בן 22 בנופלו.

בקרב שבו נפלו השלושה נפצע באורח קשה לוחם נוסף מגדוד 202. בנוסף, שני לוחמים נוספים מגדוד ההנדסה 603, עוצבת "סער מגולן" (7), נפצעו באורח קשה בקרב בדרום רצועת עזה. הפצועים פונו לקבלת טיפול רפואי בבתי החולים, ומשפחותיהם עודכנו.





















מרתיח וכואב עד לב השמים
אם הצבא לא יכול להכריע אז לצאת מעזה
ולחזור לשגרת הממדי"ם
מאשר לאבד כל יום חיילים יקרים בקרבות מיותרים
פגיעה מכוונת בקצינים. האם חיילי צהל הם ברווזים במטווח??? קצונת וקסנר משרתת את הסדר העולמי החדש ומפקירה את חיי בנינו. צאו מעזה היום! אל תישארו בארוע המהונדס הזה שנועד להחליש ח"ו את צהל. הם עושים סיכול ממוקד לקצינים שלנו! עד מתי??? אבא רחם עלינו!!!
כמה מטומטמים צריכים להיות בשביל לכתוב את זב
אם לא היו מכניסים שום סיוע הומניטרי, הקיבה שלהם היתה מוציאה את העזתים להרוג את החמאס בעצמם