בשבוע האחרון פעלו לוחמי משמר הגבול ובהם היחידות המיוחדות של החיל, החטיבות הטקטיות הארציות, יחידת המודיעין, יחידות ופלוגות הבטחון השוטף, צוותי מתנדבים ומילואים של משמר הגבול במסגרת המבצע החיילי אותו מוביל מתחילת המלחמה מפקד משמר הגבול, ניצב בריק יצחק.
בפעילות הכוחות השבוע, עצרו לוחמי מג״ב בגזרת ירושלים ועוטף ירושלים 386 שוהים בלתי חוקיים ו-32 חשודים שסייעו בידם בכך שהסיעו, הלינו והעסיקו את אותם שוהים בלתי חוקיים.
בנוסף לכך, בגזרות צפון, מרכז, דרום, חוף, ובתוואי התפר עם שטחי יהודה ושומרון עצרו לוחמי משמר הגבול 154 שוהים בלתי חוקיים ו-31 חשודים שסייעו בידם.





















למה לא נותנים לכל אחד קנס 2500 שקל תשלום מידי ובפעם השניה מאסר שנה
מה שווה המאמץ המשטרתי לעומת ההקלה בשבחים מצד השופטים
למה שלא יכנסו השבחים בהמוניהם ????
כסילות מצד השופטים והפרקליטות
מה שהם לא טורחים בד"כ לציין זה שהם מוחזרים מיד בטקסי הביתה.
למנוע את כניסתם זו הדרך הטובה ביותר שיהיו לנו גבולות אטומים
הנכון הוא ענישה כבדה של המסתירים אותם. הם מסכנים את כל הציבור. מדוע אין אנו שומעים על צעדים כאלה?