• סמוך לשעה 22:00 הופעלו התרעות במספר מרחבים במרכז הארץ על חדירת כלי טיס עוין. כלי הטיס היו במעקב מרגע חציית הגבול מלבנון. חיל האוויר יירט בהצלחה כלי טיס אחד. כטב"ם נוסף פגע בבניין של דיור מוגן בהרצליה ובחסדי שמים לא היו נפגעים באירוע.
• כלי טיס בלתי מאויש חצה סמוך לשעה 23:30 בליל יום הכיפרוים לשטח הארץ מסוריה ונפל בשטח פתוח בצפון רמת הגולן, אין נפגעים.
• חיל האוויר יירט סמוך לשעה 14:00 בצהריים שני כלי טיס בלתי מאוישים שעשו את דרכם לשטח הארץ מלבנון. כלי הטיס לא חצו לשטח מדינת ישראל, בחסדי שמים אין נפגעים.
• מעל 100 רקטות שוגרו מלבנון על ידי חיזבאללה לעבר שטחי הצפון. שלושה בני אדם נפצעו קל כתוצאה מהשיגורים. מספר שריפות פרצו במספר מוקדי נפילה וטופלו ע"י לוחמי האש עד לכיבויים.
• אתמול (שישי, כניסת הצום) בשעה 17:46 נורו עשרות טילים לעבר צפת. דווח על נפילה בשכונה בחלק הצפוני של העיר, סמוך לבתים. נפגעת אחת במצב קל פונתה מהמקום. נגרם נזק לרכבים ורסיסים פוזרו בשטח. באחד הבתים, רסיס חדר דלת פלדלת ופגע בסלון. כמו כן, בעקבות פגיעה בתשתיות הופסקה זמנית אספקת החשמל והמים לחלק מהשכונה. היום (שבת, יום כיפור), בשעה 10:56 הופעלה שוב אזעקה בצפת. לא דווח על נפגעים או נזק.
• צה"ל חיסל בלבנון מעל 50 מחבלים בתקיפות מהאוויר ובתמרון הקרקעי.
• חיל האוויר תקף מעל 200 מטרות טרור של חיזבאללה בלבנון.
• בג'באליה, כוחות אוגדה 162 חיסלו יותר מ-20 מחבלים ביממה החולפת בירי טנקים, חילופי אש מטווח קצר ובתקיפות חיל האוויר. הכוחות חיסלו עד כה כ-200 מחבלים בפעילות במרחב.
• במרכז הרצועה, לוחמי אוגדה 252 חיסלו מספר חוליות מחבלים, בהם מחבלים שעסקו בירי נ"ט לעבר כוחותינו.
• ברפיח, כוחות אוגדת עזה חיסלו מספר מחבלים שפעלו במטרה לתקוף את הכוחות.
• חמאס הצליח לבצע מספר שיגורים לעבר אשקלון בחסדי שמים אין נפגעים באירוע.
• קצין לוחם מבית הספר להנדסה צבאית, נפצע מוקדם יותר היום באורח קשה בקרב בדרום רצועת עזה.
באירוע נוסף, לוחם במילואים מגדוד 9203, חטיבת אלכסנדרוני (3), נפצע אתמול באורח קשה בקרב בדרום לבנון.
הלוחמים פונו לקבלת טיפול רפואי בבית חולים, משפחותיהם עודכנו.





















מישהו מוכן להסביר מדוע חזר הGPS לפעולה כבר כמה ימים?
איזה GPS?
מאיזה איזור אתה? אצלינו ברכסים לא חזר.
זה מה שקורה לכל צבא מוסרי שחשוב לו למצוא חן בעיניי מדינות אנטישמיות.
קוראים לסימפטום: תסמונת סטוקהולם.
די לירות בגלגלים, תתחילו לירות בתא נוסעים.
כמו שארצות המערה עושות במלחמה.