לאחר העימות המתוקשר עם היועצת המשפטית לממשלה, גלי בהרב מיארה, הודיע הערב (חמישי) מפכ"ל המשטרה רנ"צ דני לוי כי היועץ המשפטי של המשטרה, אליעזר כהנא, ימשיך בתפקידו ולא יודח.
בהודעת המשטרה "נכתב כי מפכ"ל המשטרה קיבל את בקשתו של תנ"צ דדו זמיר, להישאר בתפקידו כראש חטיבת התביעות במשטרת ישראל עד לחודש אוגוסט 2025.
לאור האמור, העברת היועץ המשפטי למשטרה מתפקידו לא תתבצע ולפיכך ההחלטה בעניינו מבוטלת וכך גם הליך הגשת המועמדויות לתפקיד כפי שהוצע".
בשבוע שעבר הודיע לוי כי השעה את העברת כהנא מתפקידו לאחר שהיועצת המשפטית לממשלה שיגרה אליו מכתב חריף בו כתבה כי "אינו מוסמך לפטור את עצמו מקיום הדין".





















בוז כניעה לטרור המישפטי
נרטה שהיה כאן דיל
היא תאשר את פיטורי גלנט
והוא יחזור בו מפיטורי היועמ"ש
המפכ"ל נפגש עם היועמשי"ת ומאז שינה את דעתו…
ישנן שתי אפשרויות:
אני מאוד מקוה שהאופציה השנייה נכונה, ושמעכשיו בן גביר מחזיק בגרון ולא היועמשי"ת
אם ככה זה ימשיך, עוד מעט נתניהו והליכוד יוכלו להחליט רק מה יוגש במזנון הכנסת… (ומתי לפרוש לביתם כמובן).
הימין תמיד היה גיבור רק באיומים .. אם הוא לא יכול לעמוד בדיבורו שלא יעלה על עץ גבוה
נכשלת בגדול' חשבנו אולי' חבל