במהלך התמרון הקרקעי ברצועת עזה איתרו כוחות צה״ל ושב״כ סרטונים המוכיחים התעללות קשה שמבצע ארגון הטרור חמאס באוכלוסייה האזרחית ברצועה.
החומרים שאותרו חושפים את שיטת חמאס לחקירת אזרחים באופן אכזרי, תוך פגיעה בזכויות אדם ודיכוי שיטתי של תושבים החשודים בהתנגדות לשלטון הארגון.
הסרטונים, שהופקדו בידי גורמים בשירות הביטחון של חמאס, מתעדים את פעילותו של מוצב 17 ברצועת עזה, בו מתבצעות חקירות אכזריות באזרחים אשר נחשדים כמתנגדי חמאס.
החומרים חושפים את שיטת שלטונו של ארגון הטרור חמאס ברצועת עזה המשליט טרור ופוגע בחופש הביטוי של אזרחיו אשר חשופים לפגיעות מצד ארגון הטרור.
"כוחות צה״ל ושב״כ ממשיכים בפעילות ברצועת עזה לאיתור והשמדת תשתיות הטרור", מסר דובר צה"ל.





















ממש מפליא, איך יתכן, לא נורמלי, איך רק עכשיו הוציאו את הכתבה הזאת הרי זה סדר היום שלהם כבר שנים. (ונו למה זה צריך לעניין אותנו)
בתאריך כתוב 2019.
פאדיחה
זה לא פאדיחה אף אחד לא אמר שזה מעכשיו
זה רק בא להראות את גודל אכזריותם אז ק"ו עכשיו
פורסם שזה סרטונים בין 2018 ל 2020
פלא שהחמאס "נבחר" ברצועה ברוב קולות.
אל תדון לכף זכות זה לא שהם מאוימים הם פשוט מטומטמים
שהשבק ילמד איך מתנהגים עם חיות
רק ככה הם מבינים…
זו השפה שלהם .