דובר צה"ל עדכן הבוקר כי קצין לוחם בגדוד צבר, חטיבת גבעתי, נפצע אתמול (א׳), באורח קשה בקרב בצפון רצועת עזה. הלוחם פונה לקבלת טיפול רפואי בבית חולים, משפחתו עודכנה.
המרכז הרפואי הדסה מעדכן כי אל יחידת הטראומה בהדסה עין כרם פונה אתמול במסוק קצין צה"ל אשר נפגע מירי בפלג גופו העליון בעזה. מצבו בינוני ויציב והוא נמצא בהכרה מלאה.
הלילה בשעה 1:00 אחר חצות הופעלה אזעקה בקיבוץ יד מרדכי, ארז ונתיב העשרה. בהמשך עדכן דובר צה"ל כי מדובר באזעקת שווא.
מוקדם יותר אמש (ראשון) הותר לפרסום שמו של חלל צה"ל אשר הודעה נמסרה למשפחתו, סמ״ר יובל שהם (Yuval Shoham) הי"ד, בן 22, מירושלים, לוחם שריון בגדוד 9, עוצבת ׳עקבות הברזל׳ (401), נפל בקרב בצפון רצועת עזה. באירוע נוסף, לוחם בגדוד 931, חטיבת הנח"ל, נפצע באורח קשה בקרב בצפון רצועת עזה. הלוחם פונה לקבלת טיפול רפואי בבית חולים ומשפחתו עודכנה.
הלחימה בצפון הרצועה מתקדמת באופן עקבי, במהלך השבת החל צה"ל בפשיטה על שכונת בית חנון לאחר שכמעט הושלמה הפעולה בג'באליה ובית לאהיה. בימים האחרונים עצרו כוחות צה"ל מאות מחבלים וחיסלו עוד רבים נוספים במהלך הלחימה בצפון הרצועה.




















