הקטל בכבישים: הולך רגל כבן 70 נהרג הערב (שלישי) בתאונת דרכים בכביש 4 סמוך למחלף גנות. צוותי מד"א שהגיעו למקום קבעו את מותו של הגבר, לאחר שנפגע מאוטובוס וסבל מחבלה רב מערכתית.
חובש מיחידת האופנועים של מד"א רזיאל יוסופוביץ' סיפר: "הפצוע שכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה עם חבלות קשות בגופו. ביצענו בדיקות רפואיות על מנת להתחיל בטיפול רפואי, אך למרבה הצער הפציעה שלו הייתה קטלנית ונאלצנו לקבוע את מותו".
זאבי פישמן חובש ביחידת האופנועים של איחוד הצלה מסר: "מדובר בהולך רגל שנפגע מאוטובוס. למרבה הצער נקבע מותו בזירה עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל".





















הנהגים של קווים … ה' ישמור !
ברור מעסיקים מחבלים!!!!! ככל שהיה יותר חרדים נהגים התחבורה תראה אחרת בע"ה
במקרה עברתי שם אתמול
זה היה בנתיב האמצעי של הכביש
לא ברור איך הגיע הולך רגל לאמצע כביש מהיר
אולי ניסה לחצו אותו
גם אני הייתי שם, זה היה בנתיב שליד המדרכה,
הם בכוונה חסמו גם את הנתיב האמצעי