אחרי חודשים של בצורת החורף חזר היום והביא איתו סערה עוצמתית במיוחד, שגרמה לנזקים רבים בכל רחבי הארץ. בירושלים קרסו עמודי תאורה על הכביש והביאו לשעות של פקקים, בעכו נפצע נהג מעץ שנפל על רכבו, וביבנה הודיעה העייריה על סגירת כבישים בעקבות נפילת פרגולה.
לדברי החזאים נרשם היום שיא של 10 שנים בעוצמת משבי הרוח. בשעה 12:30 נמדדה במישור החוף מהירות רוח של 112 קמ"ש. מדובר במשב הרוח החזק ביותר שנמדד מאז אוקטובר 2015.
אך מזג האוויר הסוער עוד רחוק מלהגמר: על פי התחזית, שיא הסערה צפוי בלילה הקרוב, עם רוחות חזקות וגשמים.
גם מחר צפוי יום חורפי, עם רוחות עזות שעלולות לגרום לנזקים נוספים. הטמפרטורות יהיו נמוכות, וגשם צפוי לרדת בהפוגות בעיקר בחלקים הפנימיים של הארץ, שיהיה במגמת היחלשות לאורך היום.





















תודה רבה לה'
גשמי ברכה
הסערה לא הכתה ולא בעוצמה, שחררו אותנו מניסוחי מלחמה, תקיפה ואלימות.
קוראים לזה גשם בחורף.
חחחחח יש בזה משו
סערה…, חורף.
לא מתים מקצת רוח וגשם , קחו הכל בפרופורציה
חודשים עלאק, כולה חודש אחד.
מדינת חלם, קצת רוחות קצת גשם וכל המדינה
בתקלות חשמל ואינטרנט פשוט בושה וחרפה
לחברות האלה, חברת חשמל וחברת בזק
תתביישו עושים עבודה חפרים
לא צודק בנינים קרובים לחוף הים היה מפחיד