כפי שפרסמנו כאן היום הנשיא טראמפ ופוטין דיברו ארוכות בטלפון, ודנו באפשרויות לסיום המלחמה הממושכת בין רוסיה לאוקראינה. במהלך השיחה הזמין פוטין את טראמפ לבוא ולבקר אותו בקרמלין. כעת הנשיא מודיע באופן רשמי כי יפגוש את פוטין אפילו מוקדם יותר, בביקורו הממלכתי בסעודיה.
"בהתחלה דיברנו בטלפון וציפינו להפגש שהוא יבוא לכאן (לבית הלבן) ואני אבוא לשם(לקרמלין), אך מסתמא נפגש מוקדם יותר בערב הסעודית". הצהיר טראמפ והוסיף: "אנחנו רוצים לסיים את המלחמה הזאת, המלחמה הזאת היא אסון".





















שיזהר שלא "ליפול" מאיזשהו חלון…