כונני ארגון הצלה הוזעקו לרחוב בר כוכבא בבני ברק בעקבות דיווח על קטטה. יחד עם חובשים ופראמדיקים של מד"א, העניקו הכוננים טיפול רפואי לגבר בן 52 עם חבלות חודרות בגופו, והוא פונה במצב בינוני להמשך טיפול בבית החולים איכילוב בתל אביב.
חובש הצלה שלמה ברגשטיין שהגיע ראשון למקום מדווח: "כשהגעתי לזירת האירוע, מצאתי גבר בן 52 כשהוא סובל מחבלות חודרות בגפיים התחתונות, לאחר שנפגע. יחד עם חובשים ופראמדיקים של הצלה ומד"א, הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני הכולל עצירת דימומים, קיבוע וחבישות, והוא פונה במצב בינוני להמשך קבלת טיפול רפואי בחדר הטראומה בבית החולים איכילוב בתל אביב."
צילום: דוברות הצלה





















מעניין, אנשים מאנ"ש? או דתן ואבירם…………. אומרים בני ברק זה נשמע "איצקוביץ"
מה קרה לבני ברק ???????
וואו תיעוד מטורף