צה"ל ושב"כ תקפו עד כה (ב') ברחבי רצועת עזה יותר מ-100 טנדרים ששימשו את מחבלי חמאס לפעילות טרור.
הטנדרים שהושמדו שימשו את מחבלי חמאס בטבח הרצחני ב-7 באוקטובר באמצעותם פשטו המחבלים לשטח הארץ, רצחו וחטפו אזרחים ישראלים. רכבים אלו שימשו את המחבלים לפעולות טרור והעברת אמצעי לחימה.
"צה"ל ימשיך לפעול נגד ארגוני הטרור ברצועת עזה על מנת להסיר כל איום על אזרחי מדינת ישראל", נמסר מדובר צה"ל.





















תעשה פחחות וצבע רכב כמו חדש פחחחחחחח
רק עכשיו ? פלאות של ממש .
איך זה שעד היום למעלה מ-500 ימי לחימה נותר טנדר אחד שלא הושמד.בושה וכלימה
.נהא נותאחהף
קצת מוזר להשמיד רכב עם נשק שעולה פי עשר משווי הרכב
זה לא קשור לשווי אלא לנזק שהרכב הזה יכול לגרום כשמשתמשים בו
שים לב לעוצמת הפיצוץ . ממש פצצות קטנות . עלות נמוכה
למה לא חיכו שהכלבים יהיו בפנים
יכול להיות שהכלבים היו בפנים
טוב מאד 🙂 על הדרך גם יעשה להם זיהום אויר
שייחנקו עם העשן אמן
השבכ שמנהל אותו רונן בר וביבי אמר שהוא חייב לפטר אותו אם אלה התוצאות אז שביבי יגיד . מזל שיש לנו עוד פטריוטים במדינה
למה חיכינו שנה וחצי כדי להשמיד את הרכבים האלה??? למה????
זה כמו פיצוח גרעינים אפילו לפרח טייס מתחיל של מסוק. למה רק עכשיו??
כנראה חלק מהטנדרים נגנבו בעבר מישראל.
איזה לימוזינות
היו צריכים לחסל את הטנדרים האלה ביום הראשון, זה אמצעימ התנועה של המחבלים,נקודה
במקום לחסל את עזה לישחוט אותם בלי להשאיר שריד ופליט לארורים האלה .הם הורסים מכוניות.
לעניותי חיל אוויר צריך להשמיד כל כלי רכב ברצועה.משהושמדו 100 טויוטות החאמאס יחמוס את שאר כלי הרכב שברצועה השייכים ל " בלתי מעורבים כאילו כזה כאילו " וימשיך לחגוג עליהם את שלטונו הבלתי נלאה בכל שטחי הרצועה.בנוסף ראוי שחיל האוויר יציף את חלל הרצועה בכתמ"מים חמושים ויהרוג כל נושא נשק שמשתלט על משאיות המזון והדלק ושאר ירקות.חיילי צה"ל לא צריכים להיות בכל מקום,יש לנו די והותר אמצעים להרוג את המחבלים מהאוויר ומהקרקע ללא שיתוף החיילים בכל אירוע לחימה.
להשמיד את האוייב הבזוי !!!
לא מבין עד היום למה חיכו. למה חיכו
שוב מנותקים. אלה רכבי חמס טרור מלחמה