בצל הטלת המכסים החדשים של הנשיא טרמאפ על ישראל, ראש הממשלה נתניהו וראש ממשלת הונגריה ויקטור אורבן שוחחו עם טראמפ בטלפון, במהלך ביקורו של נתניהו בהונגריה. במרכז שיחתם היית החלטתו של אורבן לפרוש מבית הדין הפלילי בהאג, והצעדים שיש לנקוט בנושא זה.
כזכור, בנובמבר 2024, בית הדין הפלילי הבינלאומי בהאג הוציא צווי מעצר נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון לשעבר יואב גלנט, בחשד לפשעי מלחמה ופשעים נגד האנושות. בתגובה, הודיעה הונגריה כי לא תכבד את הצווים. כבר אז ציין ראש הממשלה ויקטור אורבן כי בית הדין הפך לפוליטי, והזמין את נתניהו לביקור רשמי במדינה.

כאמור, במהלך ביקורו של נתניהו בהונגריה היום, הודיעה הממשלה ההונגרית באופן רשמי על פתיחת הליך פרישה מבית הדין הפלילי הבינלאומי בהאג.





















הם נראים אחים !
לפיד מזמן היה זקוק לאישפוז