צה"ל מציג את כללי הדיגום החדשים שיכנסו לתוקף מחר בבוקר. ב-1/6 יתחילו לאכוף את הפקודה החדשה.
בספטמבר האחרון הוקמה ועדה שבוחנת את ספר החוקים הצה"לי. 17 חברי צוות מכלל הצבא שהתכנסו כדי לדון על כללי ההופעה והדיגום. הבינו שנתנו לאנשים טקטיים, ומדים יעודיים לכוחות מסוימים ללא פקודות מדויקות.
זקן: בצה"ל הסתכלו על למה משרתים מעוניינים לגדל זקן. כלל המשרתים יוכלו לבחור אם לגדל זקן. החיילים יצטרכו למלא הצהרה עם פרטי גידול הזקן.
חייל שייתפס עם זקן לא מסודר – לא יורשה לגדל זקן. החייל יהיה רשאי לסדר את השפם עד 2 מ"מ (2 במכונה).
מדים: לוחם ינוע על מדים טקטיים גם אחרי שחזר הביתה. מדי א' ישמשו לאירועים ייצוגיים. חיילים בתקופת הלחימה יוכלו לנוע על מדי ב'. אנשי קבע יוכלו לנוע על ב' עם מדים יעודיים.
בצה"ל רואים את המשמעת שנשחקת ומתכוונים בשלב הראשון לעדכן את הכללים – ולאחר מכן לאכוף אותם.
דגש מיוחד שם על פאצ׳ים של המשיח שעונדים חסידי חב"ד. על פי הכללים החדשים – מותר לענוד רק תג יחידה, תג שם ותג של דגל ישראל.





















כשצהל ילחם עבור הגאולה ומשיח יהיה כאן בטחון אמיתי
אח"כ תשאלו למה אנחנו לא מתגייסים