גזירה חדשה: היועמשי"ת גלי בהרב מיארה, קיבלה היום (שלישי) החלטה ולפיה ילדי אברכים חייבי גיוס יידחקו לסוף התור בקבלה למעונות יום מפוקחים, מה שיגרום בסופו של דבר לסיכוי גדול שלא יוכלו להתקבל אליהם.
לפי ההחלטה ילדים של אברכים חייבי גיוס על פי חוק יאבדו את הקדימות שניתנה להם עד היום בתור למעונות האלה, שמספר המקומות בהם מוגבל מאוד. זאת לדברי היועמשי"ת מאחר שהאבות שלהם מפרי חוק, ולא ניתן לתת להם 'להינות' מקדימות מכוח העבירה.
המשמעות היא שבמעונות שבהם התור של המעוניינים ללמוד גדול ממספר המקומות – ילדי האברכים שאינם מתגייסים לצבא כפי הוראת רבותיהם, יישארו בחוץ.





















פתרון מעולה:
המעונות שלנו יהיו מורכבים מאברכים בלבד!!!
מה זה שלנו? מדובר פה במעונות שמקבלים תקצוב מהמדינה, זה של כולם, לא של ציבור מסוים
לא מה פתאום זה שייך לפלסטינים אנחנו גנבנו להם את זה מסכנים המחבלים כמה הם סובלים.מה קשה להבין מדינת ישראל אבדה את זה מזמן
פרשנות שלי, היא מתכוונת לסוף התור כלומר שהם יהיו הראשונים!!!
אני בעד. אגב בערים חרדיות לגמרי זה ככה. וזה כיף.
חייבים להחזיר עטרה ליושנה ולהזכיר למי מגיע הכי הרבה זכויות- ללומדי התורה! הבעיה שהנהלת המועדון בוחרת את מי לקבל ופה נכנס עניין הכסף…
אתה מדבר על גזל. אתה לא מייצר שום דבר, אתה לא תורם שום דבר, ואתה לוקח מעילו שכן. אני מתבייש שאתה קורא לעצמך יהודי.
שמעתי שגם יצטרכו לשים טלאי צהוב, ולקעקע מספר.
תיפח רוחם של אלו שמרימם יד נגד ה' ומשיחו
הרסת אותי אני מתהה 😂😂😂
זו בדיוק הכוונה
למיטב ידיעתי כבר פורסמו תוצאות ההרשמה למעונות היום,
כך שלהחלטה זו אין תוקף השנה.
לא פורסמו התוצאות, רק התאפשר לשלוח טפסים בשביל המשך ההרשמה
לא מדויק,
קיבלתי הודעה כבר לפני חודש וחצי על אישור קבלה,
זה לשון ההודעה:
להלן תוצאות הרישום עבור…
במעון … בכתובת … סמל…, שסימנת בעדיפות 1 – אושרה. יש לסיים את תהליך הרישום מול המעון.
המעון אליו נרשמת הוא בעל סמל מעון לשנת לימודים תשפ"ה. יובהר כי אין באמור התחייבות כי המעון יפעל כמעון בעל סמל בשנת הלימודים הבאה (תשפ"ו).
הפעלת מעון יום כמעון בעל סמל תלויה בהחלטת מפעיל המעון וכן בעמידתו, ועמידת הארגון אליו הוא שייך, בדרישות החוק ובדרישות אגף בכיר עידוד תעסוקת הורים. לבירורים בנושא זה יש לפנות למנהל/ת המעון.
בברכה,
אגף בכיר עידוד תעסוקת הורים
כל הכבוד
סוף סוף פרזיטים בסוף
ראשית עשיתי צבא 3 שנים
בלי להיכנס לשאלה אם חרדים צריכים לעשות צבא וכו(אישית חושב שצבא צריך לעבור שינוי גדול בשביל החרדים שיוכלו להתגייס) מ"מ מדובר כאן על ילדים מתחת גיל 3 אנשים היום ריחמו על ילדים כאלו מעזה אתה על ילדים חרדים לא מרחם?!
"אנרכיסטים" כמובן בהתחלה…..אבל מכל מקום עדיף פרזיט יהודי שומר מצוות מאשר פורק עול משומד שאינו מבדיל בין רע לטוב ושומט את הקרקע שמתחת לקיומו הנצחי של העם היהודי למען זוטות כמו המשכילים והפרנקיסיטים ….
כשתזכה להיות מיושבי התורה ולטעום את הטעם שלא קיים אצלך אז נראה מה תהיה תגובתך עד אז תשתוק
לא מגלה לאויב את התובנות שלי
יהי רצון שהיועמשית לפני שתקבל החלטה תקבל שיתוק בכל האברים בגוף זרש ארורה
הפלייה ,מה הילדים אשמים?
לא חוקי בעליל ,מי שמשתמט שייעצר למה הילדים צריכים לשלם המחיר?
עדיף לחרדים להנתק מהרשויות של מדינת ישראל כי הם רק הורסים את הציבור החרדי כך או כך הכספים מועברים לתומכי טרור באוניברסיטאות וברשיות המדינה
גלי הארורה היא בכלל יהודיה??? איזה מן שם זה??? לא סתם היא שונאת יהודים. בגלל שהיא עצמה איננה יהודיה.
ולעיניננו. יש חוק חינוך חובה. היות וזו חובה לא יתכן שיגידו לילד אין מקום משום שזו חובה ללמוד מגיל ארבע. דבר שני שהמטומטמת לא חשבה עליו. החרדים לא לומדים בגנים מעורבים חחח בטח לא עם נכדיה חחח בגנים שלהם לומדים רק חרדים. אז יגידו לחרדי הזה יש מקום ולשני אין? הרי היא שונאת את כולם באותה מידה…
זה לא נגד אברכים שלא גיוסו זה גם נגד אברכים שעשו צבא ועושים מילואים
היום להיות אברך נהיה מילה גסה
אלו הם מסימני משיח חכמת סופרים תסרח
כל השמאלנים מתל אביב גם לא מתגייסים כי הם לא רוצים לרצוח תינוקות
לא נכון, לפי הנתונים בתל אביב מתגייסים פי כמה יותר מהחרדים
לא יודע מאיפה המצאת את "הנתונים" האלה, אבל הנתונים של צה"ל מראים קצת אחרת …
זה לא, רק נגד משתמטים..
רק שתבינו כל זה רק כדי שהחרדים יצאו כבר מהממשלה פשוט מפלה את זכיות החרדים ופגעת בילדים נמאס אנחנו צריכים ללכת עם השמאל ואז נראה את מה החרדים לא יקבלו לפחות כמו עבאס של ממשלת בנט
צריך לטפל בבעיה מהשורש מי שעצר את הרפורמה ומי שעוצר את פיטוריה זה לא מפלגת הליכוד אלא ה….
אז עכשיו היועמשית הפכה למקבלת החלטות? מתי היא תהיה גם ראש ממשלה?
למה החרדים עדיין יושבים בממשלת ימים על מלא הזו? אולי זה בגלל כיסאולוגיה? אל תבלבלו את הראש שגדולי ישראל החליטו כך, אני לא שמעתי שהם אמרו את זה שצריך לתמוך בממשלה ולא לפרוש, לפחות לא בפומבי
הגדרות של היועמשי"ת מזכירות תופעות משנים אפלות, כנראה תצטרף בקרוב למפלגה של יאיר גולן, שמזהים שם תופעות מדעיות.
מה הקשר בין גיוס למעון… כל האמצעים כשרים? זה כלל לא רלוונטי לגיוס אולי משנוסע באור אדם שלא יהיה לו מעון לילדים…
לפי זה, כל מי שפורע חוק צריך לא להתקבל למעונות. גם מי שנסע באדום
וכבר אמר בזמנו ה"המשיח מקיסריה": יתנו, יקבלו!!!
עונש על זה שהם הלכו עם ביבי. ברור שאם הם היו בקואליציה אחרת היא לא היתה נוגעת בהם. נושא גיוס החרדים לא עלה כלל בממשלת השיסוי
אתה שוכח שאז לא היתה מלחמה ולא היה צורך בלוחמים לפי תפיסת רוב האנשים, תבינו כהר שהמציאות שונה וגם השמאל כבר לא ייתן פטור
שוכחים להגיד:
היועמ"שית חסה על ילדי המילואימניקים, ולמעשה נותנת להן קדימות על אחרים.
זה גם המשמעות של הכתבה, לא כדי לרחם על מי שלא רואה את אביו שלא נמצא בבית כי מגן על כולם?
איפה כל החרדים בכנסת? בבחירות משכנעים לבחור בהם בשביל מה בדיוק? הרי אותם רבנים שאמרו לבחור בהם אומרים לא ללכת לצבא, וברור שזה לא רק הצבא אלא חרדים בכלל, פשוט זה תירוץ שמתקבל יפה, בשונה מערבים שלהם מותר הכל…
חייבים להחזיר עטרה ליושנה ולהזכיר למי מגיע הכי הרבה זכויות- ללומדי התורה!
בס"ד
"אל תיגעו במשיחי אלה תינוקות של בת רבן"
מתחיל במעונות ואחר כך בחיידרים בבחורי הישיבות ובאברכים
אנחנו צריכים לזכור לאורך כל הגזרות ה' ילחם לכם ואתם תחרשו
ה' בשמים ישחק למו
בטח באחד ואל תפחד ועוד
ואלו הבטחות של הבורא יתברך
אלו הבטחות של מלך מלכי המלכים לא של בשר ודם.
התינוקות יהיה להם מעונות ולאברכים יהיה כסף רב לשלם
ללא טובות של אף אחד איך? נפלאות דרכי ה' לי הכסף והזהב נאום ה'
כשהיועמשית מציעה אתם רושמים "גוזרת" ומה שהממשלה הזו גזרה עלינו -האסון הגדול בתולדותינו וטרם לקחה אחריות וגוזרת עלינו תמרונים ולא עושה לקיום מצוות פדיון שבויים ,אין לכם בעיה..
בס"ד, יוערמשי"ת מרעיבת הילדים. ידוע מה היה עם מרן הח"ח. בסופו של הקצב שהעיף את האלמנה מביתו.
אדם הלך וגנב משהו. אדם הלך והרביץ למישהו. מה הקשר בן האדם הזה שגנב או הרביץ לבן שלו??? הבן עשה משהו? לא!!! אז למה להעניש תינוקות??? שנאה טהורה ליהודים ומי באמת מייצג את היהודים מי שקשור ליהדות/תורה/לבורא עולם ומי הם??? החרדים!!!