פיקוד העורף צפוי להמליץ כבר היום לרמטכ"ל להסיר את כלל ההגבלות על העורף – החל ממחר (רביעי) בבוקר.
עם זאת, יש להדגיש כי האישור הסופי למהלך טרם ניתן, והוא צפוי להיות מובא בפני שר הביטחון במהלך הלילה. רק לאחר קבלת האישור הרשמי – תצא הודעה פומבית של פיקוד העורף לציבור.
מוסדות החינוך: מתכוננים לפתיחה מחר – ממתינים להכרזה
לפי ההמלצות המקצועיות בשלב זה, כלל מוסדות החינוך – כולל בתי הספר, גני הילדים, המעונות והחינוך המיוחד – צפויים להיפתח בכפוף לאישור הסופי של שר הביטחון.
הרשויות המקומיות קיבלו הנחיה להיערך לפתיחה רגילה, אך הובהר להן כי אין לקבל החלטות עצמאיות לפני פרסום ההודעה הרשמית.





















משוגעים, רדו מהגגות, תשחררו
לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
רוצאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
לימודיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ח ח ח "אישור שר הביטחון " איו דבר כזה …הוא ירוץ לשאול את תכמניהו ….
ומה הבעיה שישאל קשה לפרגן אההה
עדיין מוקדם מאוד להחזיר את הלימודים. חוץ מזה, חופשת הקיץ מתחילה בשלישי הבא גם ככה.
וואי כמה טוב הסכמים.
עכשיו לסיים את המלחמה. בעזה ולהחזיר את כל החטופים. בואו נחייה חיים טובים, כל הדתות, כל האנשים. יש לנו חיים קדושים לחיות אותם, מתנה מבורא עולם לכל האנושות כולה, מוסלמים, נוצרים , יהודים וחסרי הדת וכל כולם