ראש האופוזיציה יאיר לפיד קורא לסיום המלחמה בעזה, ולהעברת מושכות ניהול הרצועה לידי מצרים. לדבריו, ״המלחמה כבר לא עובדת לטובתנו. הגיע הזמן להחלטות אמיצות״.
בפוסט שפרסם כתב לפיד בין היתר: "צריך לעשות עסקה, להחזיר את החטופים, לסיים את המלחמה. להכניס את מצרים שתנהל את הרצועה".
"את החמאס נחסל, אבל אחרי שנתארגן מחדש, צה"ל צריך להתיישב על הפרימטר, להפריד בין ישובי העוטף לעזה. להכנס לרצועה כדי לסכל טרור, לחנוק אותם כלכלית, למנוע הברחות", הוסיף לפיד. "לא נכון לתת ללוחמי צה"ל לשבת בתוך עזה ולשמש מטרות לעוד ועוד פיגועים".
"תמכתי במלחמה הזו. אבל היא כבר לא עובדת לטובתנו. הגיע הזמן להחלטות אמיצות", סיכם יו"ר האופזויציה.





















הפעם האידיוט הזה צודק!
תודה משה גפני, מצאת חברים טובים!!!
ממש צודק……….
להביא מדינה שרוצה לתקוף אותנו יותר קרוב לאשקלון……
זה שהוא אידיוט זו עובדה אבל אתה ידידי תחשוב מה ההשלכות של המהלך
האידיוט לא צודק, בגלל שהמטרה היא לפנות את צפון הרצועה לדרומה ולהוציא ולבטל בכך את רוב האיום הרקטי.
בדרום הרצועה התוכנית היא תכנית טראמפ, אבל לעזוב כשכבר קרובים לכך וריקון הצפון נמצא בהישג יד זו איוולת מוחלטת.
ההחלטה היחידה היא לפנות את עזה ועכשיו. ארגון הטרור פלסטינים חייב לעוף מכאן
להביא את מצרים לתוך ישראל??? הבנאדם באמת לא קשור למציאות
יש לי רעיון יותר טוב!!! שלא יהיה תושב עזתי אחד בעזה, זה יהיה הרבה יותר קל וחכם..אך ורק גירוש ושוב גירוש עד לאחרון שבהם
.
מר ביטחון תתן למצרים לחמש אותם
מר לפיד! הבט היטב לכל מה שמצרים התחייבו בהסכמי"קעמפ דויד"וראה שלא נשאר מזה מאומה,ואדרבה הם מתכוננים ומלמדים את חייליהם בפרטי פרטים נגד ישראל (טנק מרכבה*)וסייעו לחמש את חמס אז בבקשה לרדת מזה כמה שיותר מהר
מה האובססיה שמצריים תנהל את עזה. מה הבטיחו לו?
ממש לא נתפס שרוב השמאל בחר בטיפש והשקרן הזה כל מילה שניה שלו היא ליצנות וטיפשות , מה זה אומר על השמאל בישראל ? ממש בושה שיש פה במדינה טיפש כזה שרבע מהעם מאמין שהוא ראוי לשבת על כיסא כזה מכובד
האם 4 מנדטים בסקר זה רבע מהעם
לדעתי על ארה"ב להפסיק את הסיוע האזרחי למצרים במיוחד את הסיוע הצבאי וכן את אספקת החיטה שמצריים כל כך זקוקה לה עד שהיא תסיר את הסגר מעל עזה .כל הנשק והתחמושת שברצועה עבר דרך מצריים. למצריים אחריות מלאה למה שקורה ברצועה ועליה לספח את עזה כפי שהיה לפני 67
רצועת עזה הייתה חלק ממצרים ללא כל גדר הפרדה עד שנת 67. הפתרון לרצועת עזה איחוד מחדש למצריים ופרוק הגדר בין עזה למצריים.
תפיסת הגבול של צהל מצריים קרסה .המצרים עושים צחוק ממדינת ישראל מחדירים סמים בכמויות אדירות דרך הבדואים כל המדינה מוצפת בסמים והמדינה בכלל מאבדת כיוון בגלל המצרים הזאת. יתרה מכך מצרים עוד מטילה סגר על רצועת עזה כדי לפוצץ את עזה על מדינת ישראל רצועת עזה מאז ומתמיד הייתה חלק ממצרים.הסגר המצרי חייב להי
את מי מעניין מה אומר האידיוט הזה
למה מתיחסים בכלל לדיבורים שלו
לפידיוט שב בשקט..
מצרים היא מדינת אויב! מה לדעתך יקרה כשהיא תנהל את הרצועה? חתיכת אהבל!
מצרים שיתפה פעולה עם חמאס והעבירה לו נשק וכספים!
קיצר, עוף לנו מהחיים, אידיוט!
אנחנו הרוב אנחנו הרוב עם 4 עד 7 מנדטים נתניהו עם 33 ולפיד ויזנב כל הנחשלים אחריך ללפיד לך בדרכיך זו והושעת את ישראל