אבני הכותל חוללו על ידי כיתוב גרפיטי. בשטח הדרומי של הכותל רוסס הכיתוב "יש שואה בעזה". רב הכותל הרב שמואל רבינוביץ' הביע זעזוע מהמעשה החמור: "מקום קדוש אינו מקום להביע מחאות. על המשטרה לחקור את המעשה, לאתר את הפושעים לחילול הקודש ולהעמידם .
לדין".
.
השר סמוטריץ' גינה את חילול אבני הכותל: "האבנים העתיקות האלה ספוגות בהיסטוריה הארוכה של עמנו. מי שמסוגל לטמא אותם בעלילות דם אנטישמיות – שכח מה זה להיות יהודי".
ח"כ גנץ גינה גם הוא: "השחתת אבני הכותל המערבי זה פשע נגד עם ישראל כולו".





















אין להם גבול לערב רב,
צריך להתפלל שארצנו הקדושה תקיא מתוכה את כל השמאלנים הרשעים הללו.
אין מצלמות ?
בזיון הקודש יש למחות בכל תוקף אבל זה פרי השמאל וקפלן ולצערנו הרב גם במחנה הימין סמוטריץ' וחבריו החפצים בגיוס תלמידי ישיבות והכריזן מלחמה נגד התורה
ברחבת הכותל הרפורמית…