בשעה זו אנשי הפלג הירושלמי חוסמים צמתים בעורקים מרכזיים בישראל, בעקבות מעצרי בני הישיבות. הכבישים שנחסמו הם כביש 2, סמוך למחלף נתניה, בשני הכיוונים. כביש 4 צומת השרון (בית ליד) בכל הכיוונים. כביש 6 מחלף ניצני עוז, בשני הכיוונים.
בתיעודים מחרידים שהתפרסמו ברשתות החברתיות נראו אזרחים חסרי כל סמכות בטחונית, כשהם תוקפים באלימות את החרדים בניסיון לפנותם מכביש 2.
אחד האזרחים נראה כשהוא בועט בכח בבחורי הישיבות שישבו על הכביש, אזרח אחר העיף באכזריות את כובעו של בחור אחר.





















מה מחריד הם רוצים לנסוע
מחריד מאוד רק אצל החרדים קל להרביץ להם או להגיד דברים בקלות נגדם למשל כמוך
ראית שהם שורפים את הכבישים?? נחש מי כן שורף במשך שנתיים.
כאן זה הגנה רק תרדו מאיתנו אבל לצערי ממלכת הערב רב שולטת עד כי יבוא שילה בעה.
"חיים" שאלנו מאת השם.
משוגענער!!!!!!!!!!!
שמאלני!!!!!!!!!!!!!!
בקפלן הם גם עשו ככה??????????????
תגיד לי אתה משווה את עצמך לרמה של הקפלנים? אין שום זכות בעולם להפריע לאנשים להגיע למחוז חפצם! אין המטרה מקדשת את האמצעים! ודוקא מאנשים שומרי תורה ומצוות אנחנו מצפים שלא להסתבך עם עניני בין אדם לחברו. מה ילדים עושים שם??!! אין זאת אלא בשביל ה"אקשן". ואין לדרך האיומה הזו שום תועלת! לכו שבו ע"י הגמרא
אין מה להוסיף כשהפלג התחילו להתגהות שהםכמו הקפלנסטים
חילול השם נורא לא ככה מתנהג בן תורה
הגיע הזמן שיתחילו ללמוד קצת ולא להיות כל היום משועממים ולהפריע לכל עם ישראל
אתם משוגעים טיפת היגיון אין לכם גם לשמאלנים צריך לעשות את זה וזה שלא עושים להם לא קשור לזה שמי שעושה את זה לחרדים צודק. אין שום סמכות להפריע בכביש. נקודה
חיים…אתה שמאלני
מה עם הפגנות שלכם?
אתה אנטשמי טהור. בוז.
גם אני מצטרף להנ”ל, אין שום הצדקה ליהודי חרדי להצטרף למושחתים מקפלן.
מחריד זה שעל חילונים לא היו עושים את זה ואתה שואל מה מחריד
צודק 100%
להם מותר הכל כי הם בצד הנכון של המפה
לא מפה ולא נעליים! הם אינם שומרי תורה ומצוות, הם תינוקות שנשבו אין מה לצפות מהם! מאיתנו מצפים להתנהגות אנושית ולהפריע את החיים לאנשים שרוצים להגיע למחוז חפצם בלי עיכובים, אין על זה מחילה!
מקווה שיהיה התפקחות בציבור ויעשו כך גם למפגיני קפלן..
אני בשוק איח שמולנים
התועלת האמיתית מההפגנות האלו תהיה אם לאנשים באמת ימאסו כל ההפגנות ובפעם הבאה שהקפלניסטים יפגינו שוב זה ייגמר בחיפוש אחר השיניים שלהם על הכביש
אני רוצה להוסיף עוד נקודה חשובה: הן מפגיני השמאל והן המפגינים החרדים, תפסיקו להפריע לאזרחי ישראל, אין בזה שום טעם, זה רק מלבה את השנאה!
לכו לקרית הממשלה, לכו לכנסת, לכו לבית של ראש הממשלה, שם תפגינו, שם תעצרו את התנועה!
צודק מאד, דיי לשבש לאזרחים את החיים.
שיעצרו את התנועה ליד בתיהם של אנשי הפלג ה……..הדרך הזו מלבה את השנאה לחרדים! עצירת התנועה מקוממת ואין על זה מחילה
באמת זה מפריע לחיים כל ההפגנות האלו לכו לתל אביב תפריעו להם שם לכו ליועמשית תפריעו לה אבל למה לכולם זה פשוט סתם לכו תפגינו במקומות שצריך להפגין אל תהרסו לכולם את החיים
ברוך השם
שיעיפו אותם מהכבישים בכל דרך
ממילא הם עושים חילול השם עצום
זו לא דרכנו
אינני נמנה כלל על אנשי הפלג, אך נדמה שבשעה זו הם לוחמים את כלל מלחמתה של היהדות החרדית, אמנם בהפגנותיהם על בחורים שלא התייצבו להגיש דיחוי איני תומך כלל, אך כעת שהעולם החרדי באמת בסכנה כולנו מאחוריהם