כחודשיים וחצי אחרי שהסתיימה "מלחמת 12 הימים" עם איראן, הותרו לפרסום הסרטונים מהפגיעה בסביבת "מגדל הטיל" – שבו יושבים משרדי ממשלה. מאז הוא עומד נטוש. 55 נפצעו מהפיצוץ.
צפו
67 אהבו
11 לא אהבו
יופי ש"התירה" . כל מי שברשתות מתפקע מצחוק …. עוד דוגמא כמה מערכות השלטון והניהול פה במדינה תקועות מבחינה מחשבתית, ניהולית וביצועית.
יופי ש"התירה" . כל מי שברשתות מתפקע מצחוק ….
עוד דוגמא כמה מערכות השלטון והניהול פה במדינה תקועות מבחינה מחשבתית, ניהולית וביצועית.