צבא פולין הודיע הלילה כי "מטוסים פולניים ושל בעלות ברית" פועלים במרחב האווירי של המדינה בעקבות התרעות על כטב"מיים רוסיים שנעים לעבר ערים במזרח המדינה. מערכות ההגנה האוויריות ומערכות המכ"ם הועברו לכוננות גבוהה.
בנוסף דווח על סגירת המרחב האווירי בנמל התעופה בוורשא ובשני נמלי תעופה נוספים בפולין. מטוסי קרב של נאט"ו הוזנקו לאוויר לאחר קבלת דיווח על הפרת המרחב האווירי מעל פולין על ידי כטב"מים רוסים.

ראש ממשלת פולין דונלד טוסק כתב: "מבצע הקשור להפרות מרובות של המרחב האווירי הפולני מתנהל. הצבא השתמש בנשק נגד המטרות. אני בקשר מתמיד עם הנשיא ושר ההגנה. קיבלתי דיווח ישיר ממפקד המבצע".
טרם ברורה תמונת המצב המלאה בשטח וכמה כטב"מים חדרו למרחב האוויר של פולין.






















ליקוי ירח , נקמה בגויים יהרגו אלה את אלה