ברקע התקיפות העצימות ברצועה, נשיא ארה"ב דונלד טראמפ שלח אזהרה חמורה לארגון הטרור חמאס, בעקבות התוכנית האכזרית שלו לשימוש בחטופים כ'מגן אנושי' רח"ל כנגד כיבוש העיר עזה.
"קראתי דיווח חדשותי לפיו חמאס העביר את החטופים מעל פני הקרקע כדי להשתמש בהם כמגנים אנושיים נגד המתקפה הקרקעית של ישראל. אני מקווה שמנהיגי חמאס יודעים למה הם נכנסים אם הם עושים דבר כזה", הודיע טראמפ. "זוהי זוועה אנושית, שמעטים ראו כמותה".
"אל תתנו לזה לקרות, אחרת כל ה"הימורים" מבוטלים", הוסיף הנשיא, וסיכם: "שחררו את כל החטופים, עכשיו!".
ראש הממשלה בנימין נתניהו בירך על הודעת הנשיא, וכתב: "תודה לך הנשיא טראמפ על תמיכתך הבלתי מתפשרת במאבקה של ישראל בחמאס ובשחרור כל בני הערובה שלנו".





















הבנאדם לא מתעייף מלאיים
זה לא בדיוק מפחיד את הייצורים האלו.. הם בני מוות גם ככה.