פרקליטות המדינה הגישה כתב אישום נגד שבעה קטינים, חברי כנופיית SSQ, בגין מעורבות באירוע אלימות חמור שאירע ברחוב ארלוזורוב בתל אביב, במהלכו נדקרו שני נערים בני 14 ו-15.
על פי כתב האישום, הנאשמים מואשמים בניסיון שוד בנסיבות מחמירות, חבלה ופציעה חמורה, לצד החזקת אגרופן. במקביל, ביקשה המשטרה להאריך את מעצרם עד תום ההליכים.
מהחקירה עולה כי כ-20 צעירים היו מעורבים באירוע, שהחל כעימות והתדרדר במהירות לאלימות קשה. אחד הנערים נדקר באמצעות מברג, והשניים נותרו פצועים בזירה לפני שהצליחו להימלט ולקבל טיפול רפואי.
אחד הפצועים פונה במצב בינוני לבית החולים איכילוב, בעוד השני נפצע באורח קל. במשטרה מעריכים כי הרקע לאירוע הוא ניסיון שוד, לאחר שעל פי החשד נגנב קורקינט במהלך התקיפה.
החקירה נמשכת, והמשטרה מבהירה כי תפעל בנחישות נגד כנופיות אלימות הפועלות במרחב הציבורי.





















כשהאירוע מגיע לצפון ת"א אז נזכרים לפעול. כל עוד זה לא הגיע לשטח של המיוחסים לא נקפו אצבע