שניים משלושת הישראלים שנהרגו בהתרסקות המטוס הקל במזרח ארצות הברית לפני שלושה ימים הובאו הלילה (רביעי) לישראל, לאחר השלמת הליכי השחרור וההטסה. הארונות הועברו מנמל התעופה בן גוריון לקראת מסע ההלוויה והקבורה.
הנפטרים הם דוד רבינוביץ' ז"ל, שיובא למנוחות היום בשעה 16:00 בבית העלמין תל רגב, ויואב בומרינד ז"ל, שהלווייתו תתקיים בשעה 18:00 בבית העלמין בכרם מהר"ל. ההרוג השלישי בתאונה, אלעד ניידיק ז"ל יובא למנוחות בטורונטו, קנדה, בהתאם לרצון בני משפחתו.
מיד לאחר האסון פעלו אנשי זק"א בזירת ההתרסקות. יענקי לנדאו, מפקד זק"א ארצות הברית, יחד עם מתנדבי ארגון "מתעסקים", עסקו באיסוף הממצאים ובטיפול בכבוד המת. במקביל פעל יוסי לנדאו, קמב"ץ זק"א מרחב לכיש, לקידום ההליכים הנדרשים מול הרשויות המקומיות עד לשחרור הנפטרים והעברתם לקבורה.
בשעות אלו מלווים אמבולנסים של זק"א את הארונות בדרכם האחרונה מנמל התעופה אל בתי העלמין, לקראת מסעות ההלוויה.
מיכאל גוטווין, רכז המחלקה המשפטית, ויוסף חיים האוזי, סגן מפקד בית שמש, אשר מעבירים את הנפטרים, מסרו: "לאחר ימים של פעילות אינטנסיבית בזירת ההתרסקות בארצות הברית, לצד הטיפול המשפטי והלוגיסטי הנדרש להבאת הנפטרים לקבורה, אנו מלווים בשעה זו את הארונות בדרכם האחרונה. זוהי שליחות של חסד של אמת חובקת עולם, המתחילה בזירה הקשה ומסתיימת רק לאחר שהנפטרים מובאים לקבר ישראל בכבוד הראוי. תודה מיוחדת לאיש החסד איתן קריב מנכ"ל 'מנוחה לעד' על הסיוע בהבאת הנפטרים לקבורה".




















