לקראת פתיחת עונת הרחצה ועל רקע העומסים הכבדים הנרשמים מדי חופשת בין הזמנים, הקים שר הפנים ארבל צוות היגוי מטעם המשרד המופקד על החופים.
במסגרת עבודתם, ירדו אנשי הצוות לחופי הכינרת, בחנו את הליקויים והגישו הצעות לשיפור התנאים במקום.
לאחר קבלת ההמלצות, יחלו העבודות בשטח באופן מיידי על מנת שכבר לאחר ט' באב, עם פתיחת בין הזמנים, יוכל הציבור החרדי, הדתי והמסורתי ליהנות מעוד רצועת חוף לשחייה נפרדת בכינרת תוך שמירה על חיי הרוחצים בים בחופי רחצה מוכרזים עם שירותי ההצלה.




















