צילום: ישיבת בני עקיבא חדרה
בוקר לאחר הפיגוע הקשה בעיר חדרה, תלמידי ישיבת בני עקיבא בעיר בראשותו של הרב אלמוג וגנר הגיעו היום (שני) אל המדשאה שלמול בית החולים הלל יפה ונשאו תפילה לשלום הפצועים המאושפזים שם ולעילוי נשמת ההרוגים. כזכור, בפיגוע נרצחו שני לוחמי מג"ב ונפצעו עוד שישה.
בנוסף, מלבד התפילה לשלום הפצועים – קראו התלמידים קריאות "עם ישראל חי" וביקשו לחזק את כוחות הביטחון במיגור הטרור והרשע. בסרטון שהפיצו מטעם ישיבת בני עקיבא בחדרה, נשמעים התלמידים מתחילים לכרוז אחרי שירת "עם ישראל חי" – "בנט הביתה! בנט הביתה!".
ראש הישיבה ר' אלמוג וגנר, ראש ישיבת בני עקיבא בחדרה, הגיב אחרי הפיגוע המתועב בעיר אמש – וטען כי התלמידים הגיעו כדי להראות שאסור להיכנע לטרור. לדבריו, "באנו לחזק את עם ישראל, אסור שנישבר ונכנע מול הטרור. עם ישראל חי וימשיך לחיות חרף מעשי הטרור הנפשעים".
ההלוויה של שיראל אבוקרט הי"ד צפויה להתקיים בבית העלמין הצבאי בנתניה בין 17:00-18:00. בשל ההלוויה רחוב עובדיה בן שלום ייסגר לתנועה וחנייה מדרום לצפון, בקטע שבין רחוב הארי – לרחוב רד"ק, בין השעות 19:00-16:00. אמה סיפרה לקרוביה: "ברחנו מצרפת כדי לתת ביטחון לילדים וכאן, במדינה שלנו היא הלכה, זה לא הגיוני".




















