תיעוד המחבל מהפיגוע בחדרה. שימוש לפי סעיף27א
המחבל המתועב, אשר ביצע את הפיגוע הקשה הבוקר (רביעי) בעיר חדרה, תועד במצלמות האבטחה כשהוא משוטט ברחובות העיר במשך דקות ארוכות, מתכנן את הפיגוע הנורא שהסתיים בפציעתם של שמונה בני אדם.
בהתחלה ניסה להיכנס לגן ילדים שהיה סגור ובלתי פעיל, בהמשך, הוא המשיך לתור אחר עוברי אורח, ושם לב לאישה חרדית עם תינוק בעגלה שעברה סמוך אליו. באופן מפתיע, בחסדי שמיים הוא בחר לדלג עליה.
לאחר מכן, המחבל לא עצר, והמשיך בדרכו, ודקר שמונה בני אדם ב-4 זירות שונות ברחבי העיר עד שנוטרל על ידי מאבטח עיריית חדרה, שהגיב במהירות, ופצע את המחבל,
מוקדם יותר הערב נפגש השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר עם האזרח עדי נטף שנטרל את המחבל בפיגוע באמצעות נשקו האישי, ועם כיתת הכוננות של העיר.
בן גביר הודה לאזרח וציין כי הוא הציל חיים רבים של אנשים. את הנשק קיבל האזרח במסגרת הרפורמה לחלוקת רישיונות נשק. האזרח אמר לבן גביר: ״תודה לך שנתנת את ההקלות. מי שיכול, שיגיש, זה מציל חיים".
האזרח ובן גביר. צילום: ללא קרדיט





















תודה לבורא עולם על כל השליחים הטובים שלו ובניהם המאבטח היקר והשר בן גביר היקר.נ מנע אסון גדול.
לא הבנתי מה הקשר לבן גביר???? בורא עולה ואזרח אני מבינה מודה ומעריכה!!
למי שלא מבין, אני אסביר מה הקשר, הוא קודם כל עולה להר הבית בניגוד לדעת גדו"י, מוסיף בנזין למדורת השנאה של המוסלמים נגדנו ואח"כ "מציל" אותנו מהם
השמאל רועד מפחד מבן גביר…רבים מאזרחי ישראל קיבלו בטחון אישי משפחתי בזכותו בזכות הנפקת הרעיונות לנשק…בסקרים רואים שהוא רק נוסק…וזה מחלחל את השמאל לכן תוקפים אותו 24/7
תשאלו את לפיד שראה סקר איך בן גביר נוסק…והוא נחרד
כאילו לפני בן גביר לא היו פיגועים ומחבלים
האזרח מחזיק נשק בזכות ההקלטות שנתן בן גביר
מפחיד!!!
אמאלה ואבאלה כמה אבא בשמים מציל אותנו חברה תתעררו אבא שבשמים רוצה להביא גאולה ורק מחכה לנו לנסיכים שלו שנתחזק וננקה את עצמנו מעבירות הוא רוצה להביא לנו את הבית שלו שכל אחד ואחת מאיתנו תקבל איזה קבלה קטנה השםםםםם תביא לנו את הבית שלך אוהבים הילדים שלךךךךךך
לנטרל ולא להרוג אדם שניסה להרוג עשרת. הקם להורגך השכם להורגו. מה הרפיסות הזאת?
מחבל צריך להרוג לא לפצוע. עכשיו המחבל קיבל פרס😢פצע יהודים רבים. יקבל טיפול מסור מהפרופסורים הרחמנים בבית-חולים. ובנוסף משפחתו תקבל כסף רב מהרשות הפלסטנאית. ויקבל סוללת עוד יהודים ייצגו אותו בבית משפט. והשופטים. התענו בדין שהבחור הישראלי מאום מלפחם. לא כשיר לעמוד לדין. הישראלי מעורער בנפשו
לרוב בנטרול, הכוונה להריגה.
צודק 100 אחוז. מי שלא הורג מחבל והיה באפשרות להרוג. מחבל זה שבא עם נשק להרוג. ואפילו עוד לא הרג . אבל הוא מחפש להרוג. וזה שלא הרג אותו עבר על מצוה עשה דאורייתא. לא תעמוד על דם רעך. על אחת כמה וכמה שהמחבל כבר הרג . מה זה הוא פצע אותו. מחר הוא משתחרר מהבית חולים. הוא ממשיך בהריגות ח"ו. מי הגורם לזה . האדם שלא הרג אותו. זה הלכה מפורשת. ואפילו נגיד שהאדם שהרג אותו ישב בכלא . שלא יסתכל על שום מניעה. אפילו שיעצרו אותו בכלא לכל החיים. אם הוא מפחד להרוג. שלא ילך עם נשק. אז הוא פטור.
בהצלחה וחג שמח. יום טוב וצום קל.
צודק מחבלים צריך להרוג זו מצווה כמו עמלק זו מצווה להרוג אותם ומי שיושב בבית המשפט ולא מתאים לו אז שלא יהיה משפטן שיחליף מקצוע
מוזר! איך אתם מעיזים לחייך כאשר יש פצועים??
אין מקום לחיוך, אנחנו עדיין לא מבינים כשיש מזיק צריך לסלק אותו לגמרי
לא לחכות לפיגוע הבא! להתחיל לסלק את הערבים מהארץ!!
כמו שהתורה מצווה !!
הוא בא לרצוח נקודה דינו מוות עכשיו במדינה המתוקנת הזו אלק מתוקנת הוא יכנס לכלא ומה יקבל הבעיה שלנו היא מערכת המשפט כל הליצנים במערכת המשפט שהם מורמים מהעם צריכים ללכת הביתה ולבוא אנשים שמחמירים כולל יהודים שעושים מעשים כאלה דין מוות אין משהו אחר צריכים לשנות את החוקים פה מהיסוד
חסל
איזה נס מסכנים שלא זכו לניסים
צריך לחוקק שמותר להרוג מחבלים גם אם הוא עדין לא התקרב אפילו לאנשים .
לגרש את המשפחה לעזה
איפה רואים את האישה?