מתוך חשבון הטוויטר של נתניהו
מעמד הכנסת ספרי תורה "זכר להקהל" בכותל המערבי: כ-50,000 איש השתתפו הערב (רביעי) במעמד המיוחד המתקיים אחת לשבע שנים. נשיא המדינה והרבנים הראשיים לישראל לדורותיהם נשאו תפילה לשלום כוחות הביטחון ועם ישראל בארץ ובתפוצות. מי שעוד השתתף היה ראש האופוזיציה ויו"ר הליכוד ח"כ בנימין נתניהו, שכובד בהגבהת ספר התורה כשהוא עטוף בטלית וחבוש בכיפה שחורה.
"כ-50,000 איש השתתפו הערב, חול המועד סוכות ברחבת הכותל המערבי, לאורך כל הערב במעמד מרגש ומרומם הוד של הכנסת ספרי תורה ושמחת בית השואבה 'זכר להקהל' המתקיים אחת לשבע שנים בתום שנת השמיטה", מסרו מטעם הקרן למורשת הכותל המערבי על האירוע המרגש שנערך ליד שריד בית מקדשנו, בו לקחו חלק עשרות אלפים.
"המעמד התקיים בהשתתפות נשיא המדינה, יצחק הרצוג, הרב הראשי לישראל הרה"ג דוד לאו שליט״א, הרבנים הראשיים לדורותיהם, רב הכותל המערבי והמקומות הקדושים הרה"ג שמואל רבינוביץ שליט"א, מר בנימין נתניהו, ראש העיר ירושלים משה לאון, שגריר ארה"ב בישראל תומאס ניידס, רבנים, אישי ציבור וקהל רב", נמסר בנוסף מטעם הקרן למורשת הכותל.
"טקס זה נערך אחת לשבע שנים כזכר למעמד שנערך בזמן שבית המקדש היה קיים, אז נקהלו במוצאי שנת השמיטה כל ישראל – אנשים, נשים וטף. כזכר לאותו מעמד הוכנסו 3 ספרי תורה לרחבת הכותל המערבי", ציינו לסיום בקרן. אחרי שהתעטף בטלית, חבש כיפה והגביה את ספר התורה, כתב נתניהו ברשת החברתית: "מתרגש להשתתף עם רבבות ישראלים הערב במעמד ״הקהל״. חג שמח לכל עם ישראל!".





















כל הכבוד לליכוד
לא שמע שאסור להסתפר במועד???!!!
ולרכל ולדבר לשון הרע מותררררררררר?
ליענקי-למה אינך חושב שהוא הסתפר שבוע או שבועיים קודם המועד? למה אתה דן לכף חובה
איך הגעת למסקנה המעניינת הזאת שהוא הסתפר?…🤔
אפילו לא נתן נשיקה לספר התורה
ביבי המלך!!!! לרגע חשבתי שהוא המלך שכל העם נאסף כדי לשמוע אותו קורא.
אוהבים אותך ביבי שלנו שתקוע לנו עמוק עמוק בתוך הלב, אתה כמו אח שלנו
ביבי לא מלך ישראל !!! ולא צדיק !!! , הוא רשע מרושע אוכל נבלות וטרפות מחלל שבת בפרהסיה הוא בנישואין (?) שניים התחתן עם גויה !!!! וכל מה שהוא עושה זה רק בגלל אינטרסים אישים לדוג' הממשלה שהוא הקים עם לפיד והשאיר את החרדים בחוץ ! ולכן אסור לסגוד לביבי ולא לשבח אותו (ויתכן שזה גובל באיסורים)………
אני מקווה שהוא נטל ידיים קודם
איזה גבר
הוא לא יהיה ראש ממשלה זה נגמר לו
לך נגמר!!!
נתניהו שמחלל שבת בפרהסיה ואוכל נבילות וטרפות אינו ראוי לקבל את המצווה להגבהת התורה שהוא להראות לעם את התורה אשר שם משה לפני בני ישראל על פי השם דבר שנתניהו בהתנהגותו מתכחש להאמור ודומה מעשה זה לנזם זהב באף חזיר ודווקא במצוות הקהל כשאגריפס המלך קרא בתורה גם אז כלל ישראל החניפו לו ונענשו על כך
חשבתי אסור לגעת בקלף של ספר תורה. הרב שעמד משמאל מנתניהו נגע בקלף
האוכל נבלות הזה מחלל שבת ועובר על כל התורה נותנים לו להגביה בזיון !
עשה עבור ארץ ישראל ועם ישראל יותר מה שאתה ואחרים ביחד לא עשיתם.
כל כבוד לראש הממשלה האמיתי