בתיעוד שפורסם ברשתות החברתיות נראים חיילים רודפים אחרי ערבי נמוך קומה שהתפרע • בתיעוד ניתן לראות חיילים פועלים בכפר הערבי כאשר הפלסטינים מיידים אבנים וחפצים על החיילים שהיו במקום
הלוואי תהיה מעורב באירוע שהפלסטינים ימ"ש "מגנים על הבית שלהם" ותרגיש את אהדתם אליך
ו… לא הבטחת אתם השמאלנים שתטוסו לחו"ל במידה ותקום ממשלה ימנית??? יאלל'ה עופו
קורע מצחוק הגמד הדפוק הזה. חבל דשלא גימדו אותו עוד יותר
דוד
נובמבר 15, 2022 12:03 am
הכותרת צריכה להיות- "הגמד המסכן הנכבש בידי החיילים נרדף על ידם על לא עוול בכפו".
מה זו הכותרת הזו?? איזה מין אתר ימני אתם?? מתי תקלטו שאין כזה דבר פלסטיני????
יאא מסכנים החייליםםם
אני לא יודעת מה אתם ראיתם כאן אני ראיתי כאן לפחות 10 חמורים שיש להרוג…
להעביר חוק שאבן= ירייה והתגובה חייבת להיות כדור בראש מידית.
תכלס
זה המיצובישי שגנבו לי😒
כותרת לא מוצלחת בכלל
מהר שתכנס הממשלה וחובה להתחיל משינוי נוהל פתיחה בירי
אבן = כלי נשק המסוגל להרוג = כדור בראש!
לא יודע עם לצחוק או לבכות….?????????????…..
מסכנים הפלסטינים
רחמנות על החיילים אח כמה מכות הם ספגו
מסכנים הפלסטינים.
נלחמים על הבית שלהם
אפילו בבדיחה לא צריך להגיד את זה
ארץ ישראל זה הבית של היהודים
ואם הם לא רוצים לחטוף יריות , שלא יתחילו…
הלוואי תהיה מעורב באירוע שהפלסטינים ימ"ש "מגנים על הבית שלהם" ותרגיש את אהדתם אליך
ו… לא הבטחת אתם השמאלנים שתטוסו לחו"ל במידה ותקום ממשלה ימנית??? יאלל'ה עופו
מסכנים כחלכם. תראו איזה רמה יש לתגובות שלכם…
רק שלא יגידו שהוא התגמד מאש כוחותינו
ברוך הוא בוט פלסטיני.
טובבבבבבבבבבבבבבבבבבבבב 🙂
קורע מצחוק הגמד הדפוק הזה. חבל דשלא גימדו אותו עוד יותר
הכותרת צריכה להיות- "הגמד המסכן הנכבש בידי החיילים נרדף על ידם על לא עוול בכפו".
מה זו הכותרת הזו?? איזה מין אתר ימני אתם?? מתי תקלטו שאין כזה דבר פלסטיני????