צילום פלסטיני, מתוך הרשתות החברתיות
הפלסטינים בג'נין טענו לפנות בוקר (ראשון) כי הצליחו להפיל רחפן צה"ל ששהה באוויר מעל המחנה, ואף הצליחו "לשלוט בו". בתיעוד שפרסמו נראה הרחפן מפורק לחלקים, כשהוא מונח על דגלים של הארגונים בג'נין. בסוף הסרטון שפרסמו הפלגים בג'נין, נכתב: "מל"ט שהאנשים שלנו הצליחו להפיל עם עלות השחר ולשלוט בו".
בתיעוד נוסף, נראה הרחפן מרוסק על הרצפה שלם – והחל לעלות באש.
צילום פלסטיני, מתוך הרשתות החברתיות
דובר צה"ל אישר את הפרסום הפלסטיני ומסר כי "רחפן צה"ל נפל במהלך הלילה בעיר ג'נין שבמרחב חטיבת מנשה. האירוע מתוחקר".




















