מתוך השידור החי של 'דר וסוחרת'
הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף שליט"א תקף במהלך שיעורו השבועי במוצאי השבת את הרב דב ליאור ואת השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, ברקע העליה להר הבית בניגוד לעמדת רוב פוסקי ההלכה.
"הרב דב ליאור וכל מיני רבנים שלא מגיעים לקרסוליים של גדולי הדור שהיה לנו. מי הם כלפי הסטייפלער, הרב שך, מרן, הרב אלישיב. עם כל הכבוד, הם לא מגיעים אליהם", אמר הגר"י יוסף.
בהמשך אמר על איתמר בן גביר בלי להזכיר את שמו: "יש אחד משרי הממשלה אני לא רוצה להזכיר את שמו, הוא לא ראוי שאזכיר את שמו כאן במקום הזה, נכנס בריש גלי להר הבית, חוטא ומחטיא את הרבים. בגללו אנשים נכשלים ונכנסים להר הבית".





















מציע לא לקחת קשה. כך מנהגו של הגרמ"י לדבר
ת'ח מרבים שלום בעולם
הגר"ד ליאור גדול הדור
אשריך צדיק שלי
מה עשית עליתת נשמה???!!
אפילו ראשי הרבנות הראשית לדורותיהם אסרו והזהירו מעלייה להר הבית. הרב הראשי הראשון הרב קוק לא מספיק תלמיד חכם בעיני בן גביר וחבריו?
בוודאי שהרב קוק תלמיד חכם גדול והוא מורה את הדרך של כל עם ישראל, אך אז אסרו מפני שלא ידעו את הטריטוריה. חוצמיזה, הרב הראשי יחד עם הרב עובדיה, הגאון הגדול הרב שלמה גורן, פסק שניתן לעלות להר הבית…
אני אישית לא עולה, אך הרבנים שמתירים, ומי שעולה, ש לו על מי לסמוך.