צילום: עובדי ויערני קק"ל
שריפה גדולה פרצה מאחורי קיבוץ כיסופים שבעוטף עזה, כבאיות קק"ל במקום בניסיון להשתלט על האש. בשל דיווחים פלסטיניים והמיקום, נבדק חשד שהשריפה נגרמה מבלוני תבערה שהופרחו מרצועת עזה.
מקק"ל נמסר כי האש גרמה לשריפתם של 5 דונמים של יער על גדות נחל הבשור, וכי ציבור המטיילים מתבקש שלא להתקרב למקום. עוד נמסר כי בשנת 2018, בדיוק באותו המקום, התחוללה השריפה הראשונה בתחילתו של טרור הבלונים.
הפעם האחרונה בה נגרמו שריפות מבלוני תבערה, הייתה לפני שנתיים בספטמבר 2021. ממשלת בנט החליטה בזמנו להגיב בתקיפה ברצועה על כל שריפה מבלונים, וכעת מדובר במבחן לממשלת נתניהו.





















אז מה הבעיה? כמו בשומר חומות ביבי נאלץ להכפיל את הכסף הקטארי לחמאס מ30 מליון ל60 מ' כדי להפסיק את המבצע, גם עכשיו יוסיף להם עוד…אין מספיק מנהרות וחיל הים שלהם לא מפותח…
רק שמלונות פאר בצפון לא יינזקו כי אחרת אין נופש ראוי למנהיגנו הדגול והחלול.