ארי היל, משה דוד וייסמנדל ומקהלת נשמה בסינגל קליפ: "קידוש"
ארי היל ומשה דוד וייסמנדל נפגשים שוב באולפן והפעם עם "מ'גייט מאכן קידוש", התנועה שהתנגנה בשולה"ט של האדמו"ר מריבניץ זצ"ל טרם קידש הרבי את השבת כשמסביבו החסידים מפזזים ושמחים בקדושת השבת, עם בית שלישי נוסף
איזה קליפ מטופש
אבל החליפה של ארי היל חתיכה ויפה
האופנה האמריקאית, שחתוך באמצע מאחורה כמו פראק
גם אם אתה חושב את זה. לא יפה לומר… כמה כסף והשקעה בכזה קליפ…
אני ממש אהבתי שומע את זה שוב ושוב