צבי יחזקאלי: מדוע תקיפות ישראל בעזה לא משפיעות על חמאס?
צבי יחזקאלי, ראש דסק הערבים של חדשות 13 המתמצא היטיב בעולם הערבי, מציג מספר נקודות לסיכום ימי הלחימה עד כה • הוא מסביר מדוע התקיפות בעזה עילית לא משפיעות על עזה תחתית, ומה הדבר היחיד שייחשב לניצחון ישראלי
דברים כדורבנות.
לתשומת לב האזרח המודאג, בנימין נתניהו.
ולתשומת לב תא"ל עומר, מח"ט חיל האוויר, שמסביר לנו יפה שאן דרכנו להפציץ 'אוכלוסייה אזרחית'. להתראות בג'ונגל של מזרח התיכון. אבל במטותא, טפל יפה בגור הנחש, הוא לא אשם, הוא חף מפשע… מסכן!
שלמה
אוקטובר 11, 2023 1:56 pm
חזק מאוד!
כל מילה בסלע
עדי
אוקטובר 11, 2023 3:38 pm
כל מילה בסלע. צדיק בסדום. רק חבל שמי שמנהל לנו את הצבא נשלח ע"י קרן וקסנר ואחרים. 4 ימי לחימה ועדיין יורים עלינו. בושה!
רחל
אוקטובר 11, 2023 5:03 pm
כל מילה שלו אמת !! למה אף אחד לא מקשיב לו. ?!?!? למה ? שיחליף את בן גביר !! את ביבי !!
"\"א. שלמה\""
אוקטובר 11, 2023 6:09 pm
"גם אם תכתוש את האוויל במכתשת לא תסור ממנו איוולתו".
אין אימון! הרושם הוא, שכולם, מנתניהו ועד הלוי, מגלנט ועד גנץ, כולם 'עובדים עלינו' ומפרסמים תמונות של 'כאלו', 'אלה אלהיך ישראל…' כל מחשבותיהם אפילו בשעה קשה זו, על עצמם ועל תדמיתם כביכול בלבד… ועל הפחד שלהם מוועדת חקירה כזו או אחרת… אף אחד מהם לא באמת חושב על עמך ישראל, והם אינם ראויים לשום אימון. הם גרמו לאסון הזה, והם יגרמו גם את האסון הבא, היה לא תהיה.. פחדנים, מקובעים ומרובעים, טיפשים ורשעים. לכו הביתה!
"\"יהודי\""
אוקטובר 11, 2023 6:52 pm
אחלה צבי יחזקאלי!!
מהקולות השפויים לאורך כל הדרך.
כל מילה אמת!!
הלוואי ויקשיבו לו
עדן
אוקטובר 11, 2023 7:07 pm
הוא צודק כל כך!!
אם בממשלה רק היו מקשיבים לו העסק היה מתנהל ונראה אחרתתת!!
מפציצים בניניים בעזה ועשר דקות לפני זה מודיעים להם שהם הולכים ליפול..מה עשינו בזה?
הם כולם שם הרי פועלי בניין יבנו חדש הם הרי נשארו בחיים!!@
שכלללל
דוד
אוקטובר 11, 2023 7:36 pm
צודה ב-1000% את עזה צריך למחוק לחלוטין גם את העיר תחתית צריך להשמיד
יוסי
אוקטובר 11, 2023 11:24 pm
תפיסת התורה מול תפיסת ,,העולם הנאור,,
הבעיה שאנו עדיין בגלות הציונות שרוצה להידמות לשאר העמים…..
תפרסם את זה הלאה
דברים חזקים ונכונים.
הבא להורגך השכם להורגו
דברים כדורבנות.
לתשומת לב האזרח המודאג, בנימין נתניהו.
ולתשומת לב תא"ל עומר, מח"ט חיל האוויר, שמסביר לנו יפה שאן דרכנו להפציץ 'אוכלוסייה אזרחית'. להתראות בג'ונגל של מזרח התיכון. אבל במטותא, טפל יפה בגור הנחש, הוא לא אשם, הוא חף מפשע… מסכן!
חזק מאוד!
כל מילה בסלע
כל מילה בסלע. צדיק בסדום. רק חבל שמי שמנהל לנו את הצבא נשלח ע"י קרן וקסנר ואחרים. 4 ימי לחימה ועדיין יורים עלינו. בושה!
כל מילה שלו אמת !! למה אף אחד לא מקשיב לו. ?!?!? למה ? שיחליף את בן גביר !! את ביבי !!
"גם אם תכתוש את האוויל במכתשת לא תסור ממנו איוולתו".
אין אימון! הרושם הוא, שכולם, מנתניהו ועד הלוי, מגלנט ועד גנץ, כולם 'עובדים עלינו' ומפרסמים תמונות של 'כאלו', 'אלה אלהיך ישראל…' כל מחשבותיהם אפילו בשעה קשה זו, על עצמם ועל תדמיתם כביכול בלבד… ועל הפחד שלהם מוועדת חקירה כזו או אחרת… אף אחד מהם לא באמת חושב על עמך ישראל, והם אינם ראויים לשום אימון. הם גרמו לאסון הזה, והם יגרמו גם את האסון הבא, היה לא תהיה.. פחדנים, מקובעים ומרובעים, טיפשים ורשעים. לכו הביתה!
אחלה צבי יחזקאלי!!
מהקולות השפויים לאורך כל הדרך.
כל מילה אמת!!
הלוואי ויקשיבו לו
הוא צודק כל כך!!
אם בממשלה רק היו מקשיבים לו העסק היה מתנהל ונראה אחרתתת!!
מפציצים בניניים בעזה ועשר דקות לפני זה מודיעים להם שהם הולכים ליפול..מה עשינו בזה?
הם כולם שם הרי פועלי בניין יבנו חדש הם הרי נשארו בחיים!!@
שכלללל
צודה ב-1000% את עזה צריך למחוק לחלוטין גם את העיר תחתית צריך להשמיד
תפיסת התורה מול תפיסת ,,העולם הנאור,,
הבעיה שאנו עדיין בגלות הציונות שרוצה להידמות לשאר העמים…..
כל מילה מילה