מתאם פעולות הממשלה בשטחים מעדכן, כי ארבע מיכליות סולר וארבע מיכליות גז בישול הועברו היום (שני) ממצרים לארגוני סיוע הומניטאריים של האו"ם ברצועת עזה דרך מעבר רפיח, זאת באישור הדרג המדיני, במסגרת ההפוגה ומתווה שחרור החטופים שסוכמו עם ארה"ב בתיווך קטאר ומצרים.
לדבריו הדלקים וגז הבישול מיועדים להפעלת תשתיות הומניטאריות חיוניות ברצועת עזה. אולם לצערנו כולנו יודעים למה ישמשו חומרי הבערה הללו.
במקביל דווח כי עוד 200 משאיות סיוע הומניטארי מועברות לארגוני הסיוע הבינלאומיים הפועלים ברצועת עזה, דרך מעבר רפיח, לאחר בידוק ביטחוני במעבר ניצנה. משאיות הסיוע ההומניטארי מכילות מזון, מים, ציוד למחסות ואספקה רפואית בלבד.





















אין אמונה בהםםם
ניתפלל להשם שלא יצליחו להעביר שם כלי נשק וכו'