"אגרוף החופשיים" – זה שם הסדרה ששידר ארגון הטרור חמאס בחודש רמדאן לפני כשנה וחצי. במרכז העלילה בסדרה המצולמת: שלב אחר שלב – חמאס מתכנן ומבצע פשיטה לעומק השטח הישראלי מתוך רצועת עזה.
בסדרת הרמדאן נראים פעילי חמאס שחודרים לישראל עם טנדרים וכלי נשק וכובשים את בסיס רעים הישראלי. בנוסף נראים מחבלי חמאס כשהם שובים חיילים מתוך טנקים ומתוך בסיסי צה"ל, בדיוק כפי שעשו במציאות בטבח המזעזע.
אפשר היה לטעון אז שכל קשר בין הסדרה למציאות מקרי בהחלט. אולם, במעמד חלוקת הפרסים לצוות ההפקה, אמר מנהיג חמאס ברצועה, יחיא סינוואר: "הסדרה הזו היא חלק בלתי נפרד ממה שאנחנו מכינים. הנשק שהם מייצרים במעבדות ומתוכניותיהם ומאיסוף המודיעין שלהם, זהה לגמרי להכנה לשחרור והשיבה".
יחיא סינוואר משבח את הסדרה:





















דיווח מאמ"ן: אהרון חליווה עשה מנוי לנטפליקס במקום לטלויזיה של חמאס …יש שם הפקות יותר איכותיות..
דיווח מאמ"ן: אהרון חליווה עשה מנוי לנטפליקס במקום לטלויזיה של חמאס …יש שם הפקות יותר איכותיות..
לא הבנתי את הקשר בסרטון הראשון לאיש עם הכיפה, מי יודע מה קורה שם?
ד"א דומה לכיפה של חב"ד…רק בלי הכיתוב חחחח
נראה לי שזה אמור להיות אריה דרעי איזה תת רמה של סרט
הם אפילו לא טרחו לעשות דיבורים בעברית
זה ליברמן יא אהבלים אתם לא מזהים?
יכול להיות.
אבל ליברמן אינו חובש כיפה, אז יכול להיות דרעי וכל אחד אחר.
ובבקשה, דבר כמו בנאדם…
זה כאילו המטבחון המצומצם ודרעי אומר לביבי שיש מה לדאוג, והאחר אומר לביבי שאמריקה יעזרו לנו, וביבי משתיק אותם כאילו שיסמכו על צה"ל ובפועל ב 200 8 מדווחים
על שבוים…….
פשוט לא יאמן!!
חדשות חמאס: הרוג ערבי עם כיפה תוך כדי ביום תכנית טלויזיה, ע"י מפיק הסדרה ושאר השחקנים, שלא הבינו את מהות הצילום..
למה יש לידו כל הזמן ילד
זה המחבל ה"חף מפשע" הבא.
מגן אנושי
הם לא הצליחו למצוא שחקן אחד עם שיניים שלמות בשביל ראש הממשלה
חחח
חברים, כמה שנצחק עליהם זה לא ישנה את המציאות, אולי זאת הסידרה שהתקיימה הכי קרוב למציאות.
אולי הגיע הזמן שנפנים שאין לנו על מי להשען אלא על אבינו שבשמים?
……..
מפחיד שאפילו הטויוטות אותו הדבר..
בס"ד
מדהים ולא יאומן !!!!!!!
הקב"ה גדול כל כך, סימא את עינהם של הצבא החזק בעולם…
חברים, יהודים, הכל מאת השם יתברך – בכדי שנתעורר במיחד הקריאות "אללה הוא אכבר"
זו מלחמת דת והשאלה אם אנחנו מבינים ועושית תשובה
מכבים או יונים?
יימח שמם!!
שישרפו שם כולם!
כולל החפים מפשע…..
שחקנים גרועים ומכוערים;(