הלוחמים פוצצו 21 בתים בעזה לזכר 21 החיילים הי"ד שנפלו • צפו
לוחמי צה"ל פוצצו 21 מבנים בבני סוהילה שברצועת עזה והקדישו את הפיצוץ לזכר הלוחמים הי"ד שנפלו בקריסת המבנה במחנה הפליטים אל-מע'אזי • באירוע ההוא נפלו 21 חיילי צה"ל מפגיעת טיל נ"ט ורקטת RPG שגרמו לפיצוץ חומרי נפץ
טוב מאוד ותודה רבה על הכל בעיקר על החומרים המסוננים
דור
ינואר 24, 2024 11:10 pm
כה לחי ד' ישמור את חיילי צה"ל תמשיכו רק כך
נננננ
ינואר 25, 2024 1:58 pm
ב"ה ישתבח שמו. נצח ישראל. התזכור המעולה ביותר הוא לימוד תורה פרקי תהלים משניות לעילוי זהר וכל לימוד תורה. על הדרך אפשר להוסיף תחנה הבאה חיסול 210000 מהחיות השפלים ההם , בשביל האווירה מה שנקרא…
אצלנו זה בתים עם ילדים אשה סבאוסבתא אחים ….
מטורף
חבל שזה מה שעושים לזכרם
טוב מאוד ותודה רבה על הכל בעיקר על החומרים המסוננים
כה לחי ד' ישמור את חיילי צה"ל תמשיכו רק כך
ב"ה ישתבח שמו. נצח ישראל. התזכור המעולה ביותר הוא לימוד תורה פרקי תהלים משניות לעילוי זהר וכל לימוד תורה. על הדרך אפשר להוסיף תחנה הבאה חיסול 210000 מהחיות השפלים ההם , בשביל האווירה מה שנקרא…